singasong schreef:Dat is dan weer jammer! Ik ben namelijk tegen chippen
Dan kan je een band nemen, je moet alleen goed opletten dat hij hem niet verliest, dan is er niks aan handje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieppus schreef:@ Eowyn, hoe zit het met zandkoliek als ik vragen mag?
Poohbeer schreef:Reactie op de foto's van Eowyn
Hee, dat is bij Marc en Irma
Goed voor elkaar zo, ziet er allemaal mooi uit. Alle paarden zijn wel lekker gewend eraan geloof ik he?
Lijkt me echt superoplossing als je niet veel ruimte hebt (ben verwend in drenthe met droog weiland), als ik terug naar het westen zou gaan zou ik ze daar neerzetten.
eowyn04 schreef:Poohbeer schreef:Reactie op de foto's van Eowyn
Hee, dat is bij Marc en Irma
Goed voor elkaar zo, ziet er allemaal mooi uit. Alle paarden zijn wel lekker gewend eraan geloof ik he?
Lijkt me echt superoplossing als je niet veel ruimte hebt (ben verwend in drenthe met droog weiland), als ik terug naar het westen zou gaan zou ik ze daar neerzetten.
![]()
![]()
klopt!!
Enne wie ist u???
Marlous schreef:Ik ben er een keer geweest met een excursie van school. Het is een leuke oplossing, en zeker beter dan paarden die 23/7 op stal staan. Maar ik vond wel, dat die paarden met heel veel op een klein oppervlak stonden, er was niet echt rust. Ook hadden ze veel wondjes. En die hokken voor het krachtvoer is erg onnatuurlijk. De rangorde kan niet echt worden bepaald op die manier.
Ik zou eerder gaan voor een gewone stal met uitloop. Of weiland met schuilstal.