Bodyprotector (voor of tegen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:46

jasmine schreef:
Heeft iemand misschien een plaatje of foto van hoe zo een ding eruit ziet, want ik kan me er niks bij voorstellen, maar als ik het zo hoor lijkt het me wel een goed idee..?

Jahoor , dit is er 1

Afbeelding

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:13

ik heb er na mijn gebroken ruggewervel van vorig jaar ook eentje aangeschaft. Ik draag hem altijd met buitenritten en heb er eigenlijk geen last van. Een beetje warm in de zomer maar erg comfortabel in de winter Knipoog

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:28

Ik heb er zelf niet een, ik denk dat het heel persoonlijk is, maar mij lijkt het niet fijn zitten. Het zal wel veiliger zijn, maar ja, ik rijd eerlijk gezegd ook niet zo vaak met cap (op mijn eigen paard). Je moet het zelf weten.

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:17

Ik heb wel zon ding.
Als ik op me verzorgpaard ga rijden heb ik em altijd aan,omdat ze wel es acties heeft(denk aan wegcrossen,bokken,steigeren enzow.Bij mij heeft ze dat nog nooit gedaan,maar je weet het nooit....).

Bij Luna heb ik em ook wel eens aan,vooral met springen.Heb ik al veel reacties op gekregen,bijv. ''het is toch een fjord'' en dat soort uitspraken.
Maar een fjord is een paard en paarden kennen wel es schrikken......Tong uitsteken

Echt veel last heb ik er ook niet van....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:22

Ik zou er heel graag eentje willen hebben, dussuh als iemand er nog een te koop weet.............ff bpen....

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 15:13

ik draag hem voornamelijk in de springlessen op springwedstrijden en als we buiten gaan rijden. in de gewone dressuurles normaal niet tenzij het een jong paard is ofzo. ik vind hem wel nog handig zitten.
ook een cap doe ik altijd aan (een veiligheidscap) want ik ben een keer heel hard op mn hoofd gevallen en ik denk dat ik toen heel veel geluk heb gehad dat ik een tok aanhad.