voor welke stal gaan.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 19:44

SJOEMIE schreef:
Hallo,

Ik ben nieuw hier en ben het forum nog aan het ontdekken :D . Heb helaas zelf geen paardje |(

Ik zou voor de 2e gaan hoor. Daar hebben ze veel meer faciliteiten. En wat is nou 30km. Vind dat die eerste maar een hoop geld vraagt voor het geen je er voor krijgt. En je vriendin staat er ook, is ook wel gezellig toch. En zij weet al hoe het daar is. En nu met die vorst kan je bij die 1e ook niets doen. En ze verwachten nog meer vorst. Dan betaal je een hoop geld maar je kan er verder niet rijden met dit weer.
Veel succes met je keuze.

Helemaal mee eens joh , zo gezellie saampies :D

Ps. (schaduwaccountje miss) 8-)

Iranda

Re: voor welke stal gaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:58

Hmm 30 km is best ver weg. Dat lijkt wel mee te vallen, maar als er iets aan de hand is en je moet er elke dag (of 2x per dag!) heen, valt dat flink tegen. Of je moet kunnen regelen dat iemand daar een keer een zalfje aanbrengt / medicijnen voert oid... Dat zou voor mij enorm uitmaken.

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:36

Hmmm, moeilijke keuze. 30 km is hoogstwaarschijnlijk hetgeen waar je naar verloop van tijd tegenaan gaat hikken, als je er iedere dag naar toe gaat/moet.
Ik heb mijn paardjes nu op ong. 25 km afstand staan maar ik ben ondertussen ook op zoek naar weidegrond (met inloopstal) dichterbij. In het begin is het niet zo erg (en voor de paardjes is het helemaal ideaal) maar aangezien ik alles zelf doe leg ik die afstand dus ook iedere dag af.

Nu is het bij stal 2 natuurlijk wel zo dat alles gedaan wordt en je vriendin weet al hoe het daar allemaal gaat (weet bv of staleigenaren ook idd hun beloftes e.d. nakomen), je hoeft er dus niet persé iedere dag naar toe en je kan in noodgevallen event. nog dingen afspreken met je vriendin.
Als ik alles zo tegen elkaar afweeg zou ik toch voor stal 2 gaan