Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ben daar een ontzettende tuthola in
Frappant schreef:Je kan het van 2 kanten bekijken:
- ik vind het ook niet erg om de stal zelf uit te mesten... vooral omdat je het toch zelf altijd het beste doet. Maar omdat ik best pietje precies ben, kan ik daar soms best lang mee bezig zijn en dan denk ik weleens:
- als iemand anders dit nou eens voor mij deed kon ik ondertussen: wandelen met m'n paardje, grazen met m'n paardje, lekker uitgebreid poetsen, wassen of gewoon lekker knuffelen en kroelen, want geef toe: als je na je werk 's avonds nog je paardje moet doen heb je best weinig tijd. En wat is er nou fijner dan meer tijd met je paardje te kunnen doorbrengen?
knockout1 schreef:Ik zie hier veel mensen mopperen op uitmesten 1 x in de week, maar als je de drollen er goed uit haalt en elke dag flink wat stro er bij doet staat die van mij er echt wel netjes bij. Meestal doe ik het wel wat vaker, maar dat ligt er helemaal aan hoe de stal er bij ligt en hoeveel ze naar buiten zijn geweest. Ik vind dat alls je elke dag uitmest er vaak teveel schoon stro op de mesthoop beland en dat vind ik echt zonde.
Mijn pony zou er in ieder geval beter van worden, die zou dan in de tijd dat ik twee boxen mest en eten klaar zet ook vaker wat kunnen doen....