Goedkope oplossing voor droge paddock

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:55

Opper eens Precon platen. Dit zijn betonnen platen van 1 x 3.
Zijn goedkoper als Stelcon platen maar wel waardevast. Zit geen ijzeren rand om.
Ideaal :)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 10:49

Heb je enig idee wat zo'n plaat per stuk kost?

Volgens mijn stalhouder zijn die andere platen zo'n 60 euro(beetje goedkoop maar het werd besproken tijdens een borrel :P ) en ik vermoed dat dat gebruikte zijn.

Keet

Re: Goedkope oplossing voor droge paddock

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:15

Nee, heb geen flauw idee, zou je eens moeten googlen en een offerte aanvragen.
Volgens de boer hier zijn ze erg waardevast, net als de stelcon platen (die vierkante met een ijzeren band eromheen) Gewoon een investering.
Je moet wat als je ze wel wilt verharden.

patsy1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 09:20

Eerste een worteldoek, dan een laag kleine steentjes (grind) dan weer een worteldoek en dan wortelhoudsnippers. ;) Een kennis van mij heeft dit zo gedaan en is ondertussen al 4 jaar goed met haar paddock ;) Wij gaan het deze zomer ook zo doen want mijn ervaring met zand is idd ook niet goed.

naat_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:27

beton platen verschillen van prijs afhankelijk van de grootte en dikte en kwalteit, als er geen 10 tonner overheen hoeft te rijden, staan ook op marktplaats.

Ik wil een rijbak aanleggen op (zwarte) zandgrond, moet deze dan toch gedraineerd worden enz. (moet zowiez wel ander zand op)

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:31

Je kunt ook zelf een bekisting maken en dan 's avonds de betonwagen de restjes van die dag laten storten. Goedkope oplossing!

Moderatoropmerking:
Het reageren op oude topics is niet de bedoeling, zoals de grote letters aangeven wanneer je er in wilt reageren. Wanneer je een relevante vraag hebt kan je natuurlijk een eigen topic openen.
De berichten zijn gesplit, zodat het topic weer wegzakt.
Laatst bijgewerkt door Judje op 25-03-09 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking geplaatst.