JoviBan schreef:jarco schreef:we vinden het huis wel erg leuk en er is ruimte voor twee paarden in de schuur. ( shetje erbij heb ik liever ).
het zou ook geen probleem zijn om de schuur om te bouwen zonder het van de buitenkant te veranderen.
er kan ook een paddock gemaakt worden, maar dan zou ik ook op zoek gaan om een weiland te pachten.
Hoeveel grond/weiland zit er bij dat huis?
Als je er alleen maar ruimte hebt om een schuur te bouwen en een paddock te maken, vind ik dat je je paarden daar enorm mee tekort doet.
Waarom? Bij mij staan ze ook niet het hele jaar door in de wei. En in de zomer maar een paar uur per dag, gewoon omdat ze niet goed tegen gras kunnen. Een paddock is een uitkomst voor veel paarden. Zolang je een paard maar niet alleen houd en de paddock van een behoorlijke afmeting maakt.
Hij loopt nu eindelijk langer buiten dan in de pensions, daar worden de beloftes vaak niet nagekomen. Iedereen overdag op het werk? Nou reken er maar op dat ze meermaals gewoon overdag binnen staan en aan het eind van de dag even snel naar buiten om uit te mesten. Spreek uit ervaring, heb 6 pensions gehad! Dé reden dat ik verkaste en ook nog eens veel te weinig eten...Maar goed dat zijn mijn frustraties

) Maar volgens ik al heb gehoord worden die vergunningen zou goed als altijd gegeven. Behalve als de buren er tegen zijn. Ook voor een apdock moet hier een vergunning aangevraagd worden. Ik denk dat je best eens met de plannen van huis naar de gemeente gaat en daar vraagt wat kan en wat niet kan en waar je vergunningen voor hoeft. Zo ben je zeker en sta je later niet voor een verassing