Zoë los in de bak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Phoebe_

Re: Zoë los in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:03

Ik laat mijn paardje ook wel vaker los in de piste.
Hij geniet ervan van eens lekker te rollen en vrij te lopen. Dan is hij helemaal in zijn nopjes.
Nu wel wat minder omdat hij wat mankt (artrose)

Mooi filmke trouwens ! Zéér fier paardje !

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:33

Vind dat sommige bokkers behoorlijk geprikkeld reageren, is toch nergens voor nodig :n TS heeft gewoon een normale vraag, misschien denkt ze dat het zo af en toe losgooien van der paard niet goed is voor de spieren als ie net van stal komt. Is toch geen rare vraag? Kom op hoor, beetje minder kattig kan wel!

@ TS: Af en toe es losgooien is inderdaad niet slecht voor je paard hoor, zal ze alleen maar fijn vinden als ze zo vaak op stal staat :) Wat je misschien wel kunt doen, is je paard van te voren eventjes longeren. 10 minuten is vaak al genoeg, dat je paard gewoon een kleine warming-up heeft gehad en niet helemaal stijf is wanneer ze gekke sprongen o.i.d gaat maken. Want dan kan ze welles blessures krijgen! Maar verder is er niets mis mee hoor :)
Mooi paard heb je, zoals Phoebe_ hierboven ook al zegt, ze ziet er heel vrolijk en trots uit :))

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 12:41

Ik rij haar ook regelmatig, meestal 5x per week, maar ik had die week bijna geen tijd gehad en ik heb haar van te voren wel en kwartiertje gelongeerd ;)
Er zijn, voor zover ik weet, geen uitstekende dingen in de bak en rondom de bak zijn alle stallen leeg.

Waarom ik dacht dat het misschien niet goed was, was omdat ze misschien zo een spiertje kan verrekken ofzo..

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 13:31

xx_Mariekee schreef:
Ik rij haar ook regelmatig, meestal 5x per week, maar ik had die week bijna geen tijd gehad en ik heb haar van te voren wel en kwartiertje gelongeerd ;)
Er zijn, voor zover ik weet, geen uitstekende dingen in de bak en rondom de bak zijn alle stallen leeg.

Waarom ik dacht dat het misschien niet goed was, was omdat ze misschien zo een spiertje kan verrekken ofzo..

Zo te horen klinkt 't allemaal prima :D Dus echt geen probleem als jij je paard een keer losgooit!