Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lagency schreef:Ik ben zelf in het bezit van een grote zware vriend en schoonpapa zit bij een leuke moterclubmaar die heb ik gelukkig nog nooit in
hoeven te zetten.
Dan moet er wel heel wat aan de hand geweest zijn wil de politie met je mee gaan.
malita04 schreef:ik ben ook op die manier weggegaan.(wel een andere stal)mijn paard kreeg achter mijn rug om geen eten!!!
het dek werd er sávonds na sluitingstijd eraf gehaald en nog meer van die streken!!!
toen ik daar achter ben gekomen, heb ik meteen een andere stal geregeld,netjes de huur betaald die ze tegoed had die mnd(zoals altijd!!) en gegaan ,ik/jij ben haar geen verantwoording verplicht!!!! waarom dat je gaat je hebt betaald en verder heeft de stalling er niks mee te maken.jouw paard,jij bepaald waar je staat of heengaat!
miepmiep1 schreef:ik ben ook bij een stal weggegaan omdat de paarden daar mishandeld werden en hooi met schimmel kregen.
hun hadden totaal geen verstand van paarden.
toen ik weg ben gegaan heb ik ze precies verteld waarom het drong niet tot ze door maar ik was het kwijt.
ik heb wel getwijfeld of ik het zou zeggen maar ik wilde toch me ei kwijt niet dat het opgelost is maar het was wel ff goed voor me eigen gevoel.
me paardje is nu weer gelukkig en staat weer veilig.
miepmiep1 schreef:nee deze stal bestaat al 8 jaar niet meer.
gelukkig niet zeg.
als ik er weer bij na moet denken hoe mijn paardje er aan toe was en die van mijn vriendin.
mijn paard is nog steeds niet helemaal de oude zo iets blijft je altijd achtervolgen.
maar ik vraag me wel af waarom je zo reageerde terwijl je mij niet kent en de situatie ook niet.