Kaplaars schreef:@sterre: dat is ook wel geniaal. Kun je die bij ruitersportzaken kopen? en zijn ze makkelijk te vullen?
Volgens mij niet bij een ruitersportzaak, maar Sannessep geeft hieronder al een site waar je ze kan kopen.
Ik heb zo op Ebay nog wat goedkoper gezien (waar ik het plaatje van het net gepikt had
), dus daar kan je ook even kijken.Ze zijn heel makkelijk te vullen; boven is het net open en je sluit het door er ahw een stokje doorheen te steken.
Sannessep schreef:Ik was dus net even op zoek naar wat een hooinetje kost, kom ik toevallig op deze site: http://www.hooinet.nl
Maatje L van de netten (1,5 m breed en 1 m hoog) kan 14 kilo hooi in, kost 79 euro en maak je aan 4 hoeken vast. Zo zou je dan twee paaltjes in de weide kunnen zetten, daaromheen verharden en dan kunnen je pony's aan twee kanten eten.
Zo hebben wij het ook gedaan: onder het net hebben we matten gelegd zodat het daaronder droog is en de paarden het niet vertrappen.

En dat gedeelte ligt geloof ik op de grond, het wordt volgens mij al heel lang zo gedaan en gaat goed