Gras eten doen ze nu niet.
En geen beschutting...
Kijk morgen goed de neuzen en ogen na, en maak evt schoon + smeer wat vaseline erop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

crossmonster schreef:Ik denk wel dat je je paard een groot plezier doet met enige beschuttig, er staat een nare wind,die nu echt ijzig koud is.
Paarden gaan graag in de schuilstallen nu bij ons. Dus minste wat je moet doen is ze beschutting bieden.
Maar ik ben net zo'n miep hoor, dan wel niet met de paarden, daar maak ik me niet druk om.
Maar ik heb 3 dekkaters die in de tuin met een klein houten schuurtje zitten, en daar maak ik me wel zorgen om, hoewel ze 2 dekens hebben om op te liggen en huisje goed beschut is, maar ik geef toe, ben ook een miep wat mijn beestjes betrefd
crossmonster schreef:Zat ik ook al aan te denken russel,
maar ik heb nu als bodem 3 schapenwollen dekens, en een mandje en een oud dekje als keuzeopties. En een poef staat er ook in het hok, dus ze kunnen allemaal goed van de grond liggen.
Ik heb stro overwogen,maar dat voegt denk ik weinig toe, en word een enorme rommel ben ik bang, ze zullen er ook wel in gaan pissen omdat het zo naar dieren ruikt.

.
)