Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lovely schreef:Dat niet alleen, maar die paardjes staan daar op dat weilandje zonder toezicht of niks en als TS dan om 1600 uur kan komen, is het een uurtje later alweer donker, er is dus 23 uur per dag geen toezicht en niemand om in te grijpen als er wat verkeerd gaat. Nou, zó zou ik mijn paarden dus voor geen goud willen houden.
)
het liefst met weidegang........
vickyP schreef:wou het absoluut niet zo zwart - wit stellen hoor!!!
Ik weet niet beter, dan jawel, mijn primitief weidelandje. Ik heb echt niet meer dan dat, maar mijn paardjes zijn er dolgelukkig en ik ook. (mits ik waarschijnlijk niet beter weet)
En ik heb absoluut respect naar de "tuttelbellen"die de hele dag werken en s'avonds niet altijd tijd hebben om nog te mesten en eten te geven.
(Ikzelf ben "juf" en heb dus al om 15u30 gedaan met werken, om 16u ben ik op de weide)
Ik denk dat m'n vraag/topic beetje te kort en idd zwart - wit heb gesteld.
mijn excuses hiervoor...
xxx

én je hoort me sinds die tijd nooit meer zeuren als het rotweer is, haha, want dat voel je ook niet meer 

.
). Als er iets is bellen ze, kan ook altijd bij ze aankloppen. Ik zit aan de bosrand dus als ze zo zadelmak zijn kan ik zo lekker de bossen in (ponys worden beide bijna 3 jaar). Ik heb alleen geen rijbak. Daar moet ik over een paar maanden even een oplossing voor gaan vinden. Vind het wel fijn zo, als ik ze op een manege/ pension stal zou hebben staan zou ik geen 2 pony's kunnen houden. Soms mis ik wel de gezelligheid van een manege/pension, ik moet alles alleen doen. Soms komt er wel eens iemand mee om een beetje te helpen maar vaak is dat niet. Laat mij maar lekker alleen aanrommelen, ik ben smiddags altijd vrij dus tijd heb ik ook zat om alles bij te houden.