Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij heeft 2 stallen en 1 stal is verhuurd aan de buurman waar 2 shets in staan. In de prijs zat hooi en stro, maar brokken moest ik zelf aanschaffen. Ook hebben ze geen bak maar je rijdt er wel meteen het bos in. Ook was er wel een stukje wei waar hij dan in kon, uitmesten, voeren en buitenzetten moest ik dan allemaal zelf doen. Wat geen probleem is, maar ik vond 300,= wel belachelijk veel in verhouding met wat ik ervoor terug krijg.
en...weinig regels...je mag elke dag uitmesten als je dat wilt,als je maar niet veel schoon stro weggooit e.d.
voor een klein paardje bijvoorbeeld? 
JECKYLL schreef:Ik ben vorige week bij een boer wezen kijken.. deze vroeg 300,= excl. BTW voor de stal..Hij heeft 2 stallen en 1 stal is verhuurd aan de buurman waar 2 shets in staan. In de prijs zat hooi en stro, maar brokken moest ik zelf aanschaffen. Ook hebben ze geen bak maar je rijdt er wel meteen het bos in. Ook was er wel een stukje wei waar hij dan in kon, uitmesten, voeren en buitenzetten moest ik dan allemaal zelf doen. Wat geen probleem is, maar ik vond 300,= wel belachelijk veel in verhouding met wat ik ervoor terug krijg.