Welke stalling?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: Welke stalling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 19:07

Wat zijn je paarden nu gewend? ik zou voor stal 1 kiezen je bent er sneller als er wat is je kan rijden en swinters mag je zelfs binnen rijden bij de buren van hun. Plus je staat niet in de blubberzooi als je swinters je paarden uit de wei moet halen.

Jilly__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 09:52

Waarschijnlijk word het stal 2, al stemmen jullie allemaal op stal 1 haha.
De keuze waarom het stal 2 wordt is dat orrie al gewent is heel de dag lekker op het weiland te staan ik maak hem er niet blij mee in een kleine modderige paddock. Ook is stond het me wel tegen dat stal 1 meer een rust stal is en er niet echt gereden word, stal 2 daar integen word vaak buiten gereden/ en met zijn allen springen enzo. Ik ben bezig met mijn rijbewijs dus de afstand word al minder ook kan ik van het verschil tussen stal 1 en 2 een autotje kopen en onderhouden.

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:12

ik zou voor stal 2 gaan!
dan kan je lkkr veel rondjes lopen bij strand en duinen!
en zomers en swinters op stal!
ik wens je verder veel suc6 met het kiezen

Jilly__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 20:13

Hij is inmiddels verhuisd naar stal 2, waar hij het erg naar zijn zin heeft.

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:00

Ik zal voor stal 2 gaan. Lekker buitenrijden en nog goedkoper ook. Misschien is het in de winter niet echt lekker op je brommer maar als je je lekker warm aankleed zal het vast geen probleem zijn. Knipoog Voor mij klinkt stal 2 wat aangenamer Clown