Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TiPe schreef:Waarom te klein ? Ik ben zelf 1:80 en mijn paard is 1:50. Voor western rijden is de maat niet zo'n probleem QH en Paints zijn meestal tussen de 1:50-1:60 en dan heb je een grote ! Dus nogmaals.. waarom te klein ? Voor dressuur ? Ga dan eens kijken of je western kan gaan rijden ... ben even een foto aan het opsnorren
Jamy schreef:Ik denk niet dat het een probleem is ikzelf ben 1.70 en Jamy is 1.42 en ik vind zelf dat het nog prima kan! (nou is Jamy niet echt een heel iel ponytje dus dat scheelt ook weer) Ik denk dat je haar prima kunt houden hoor!
Nouvel schreef:Fie was nog geen 3 toen ik haar kocht en was toen 1.57m. Ik ben zelf 1.76m. en schrok toen eigenlijk best wel een beetje toen ik merkte dat ze toch iets kleiner was dan ik dacht!
Nu is ze inmiddels bijna 8 en zeker 1.62m. misschien inmiddels nog wel iets groter. Ze is best lang doorgegroeid en behoorlijk breed, dus te groot ben ik echt niet voor haar.
Succes ermee!