een pallet alleen is overigens veel te licht om de bak te slepen, dan schuift hij er gewoon overheen.
Ik heb zelfs een paar rondjes zelf op het pallet gezeten, maar dat was toch iets te veel van het goede..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
areke schreef:Marina anders moet jij maar met kel komen
areke schreef:Berith de mijne is 80 tot 85 cm dus een complete pallet zal te zwaar worden denk ik.

areke schreef:Tot nu toe iedereen bedankt voor de tips, uiteraard zijn meer tips en voorbeeld foto's nog steeds welkom.
Ik ga eens het een en an der uitproberen, materiaal is geen probleem dus ik kan alles proberen.
Een gedeelte hout van de pallet afhalen is idd oon een idee, was ik nog niet op gekomen.
Berith de mijne is 80 tot 85 cm dus een complete pallet zal te zwaar worden denk ik.
Marina anders moet jij maar met kel komen

Pony loopt ook voor de kar maar vond de eerst paar rondjes met dit ding vreselijk eng... stijgeren bokken gerustgesteld en later liep hij als een trein...

Midy schreef:Ik denk dat het wel kan hoor. Shetjes zijn er sterk genoeg voor, en een keer per week kunnen ze makkelijk aan
Wel leuk bedacht trouwens
Fem_daf schreef:Wij hadden altijd een (kleine) weidesleep achter een fjord (soort lijst met van die ijzeren ringen ertussen). Heb geen foto, maar het werkte perfect.
Nadeel is dan wel dat je zo'n ding moet kopen of lenen en dat je een kleine moet hebben. De fjord lukte het makkelijk en t voordeel hiervan is dat t zand zich niet opstapeld en extra gewicht vormt. Het blijft dus een vrij constant gewcht.
areke schreef:Ik heb het nog niet geprobeerd, ben het weekend weg geweest.
maar ga het deze week zeker proberen.