(halve dag)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nu laten ze zich gewoon ondersneeuwen en zoeken ze grasjes onder de sneeuw vandaan
JoviBan schreef:Die van mij blijven gewoon buiten hoor, sneeuw of geen sneeuw, dag en nacht. Ze vinden het geweldig om in het sneeuw te rollen en te wroeten. De paar bevroren plassen die in de wei liggen, bikken ze kapot en gaan dan ijsjes eten.
Onzin om ze met dit weer naar binnen te halen. Da's echt getut van niks.
timokyana schreef:hier staan ze allemaal gewoon lekker buiten,dag en nacht, met een flinke bult hooi kunnen ze dit makkelijk hebben.
.
), en de boerderij. Was mooi! 

Up_to_Date schreef:Ik sta ook op een pensionstalling en in de winter gaan ze gewoon de wei in. Ik heb het weekend de 300grams winterdeken erop gedaan. Ze gaan om 10uur de wei in en gaan rond vier uur, half vijf naar binnen. Ze rennen wel in de wei maar ze weten zelf wel hoever ze kunnen gaan denk ik.
) en krijgen onbeperkt hooi. Ze hebben wel een schuilstal maar die wordt meer gebruikt met regen dan met sneeuw en kou. Ze vinden de sneeuw heerlijk om in te scharrelen, te spelen en te rollen.
gezellig in de sneeuwstorm met zn drietjes
lientjeds schreef:TS meldt duidelijk in haar openingspost dat de paarden GEEN schuilstal hebben.
Volgens mij wil de staleigenaar zich gewoon indekken, want paarden op de weide in de koude en sneeuw, zonder beschutting, hoort toch niet?
Chubby schreef:Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, aangezien ik van mening lijk te verschillen met de pensionhouder.