Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Judith_ schreef:Thuis, liggend (beestje is amper 80 cm hoog dat wouden ze niet staand doen) antibitoca en een controle de volgende dag..
€227,88.
Toch behoorlijk wat geld voor zo'n klein beestje als ik de andere bedragen hier zie.
[***] schreef:maaike_love schreef:p.s ik ben 12
Ik denk niet dat je leeftijd uit maakt voor de prijs![]()
Goedkoopste manier thuis kost denk ik rond de 150 euro. Als het een klophengst blijkt of andere problemen en het moet in de kliniek dan kost het zomaar 500 euro.
casanova schreef:klophengstoperatie op kliniek met 2 weken op kliniek,nazorg en antibiotica voor lange tijd 930€
picobello2 schreef:Ik vind persoonlijk dat het onzin is, het castreren.
Vind dit pas nodig als hij als hengst onhandelbaar is.
Ik heb zoiets van, koop dan geen hengst.
Ik heb ook een hengst, mensen zeggen ook vaker waarom castreer je hem niet.
Waarom wel ?
Maar ieder zn eigen ding.
Waarom wel ?
maaike_love schreef:picobello2 schreef:Ik vind persoonlijk dat het onzin is, het castreren.
Waarom wel ?
sorry
maar je schrijft koop dan geen hengst!
Uit mijn eingen merrie is een hengstje gekomen!
Ik heb haar drachtig gekocht (achteraf)
en ik ben 13, een hengst is voor mijzelf erg moeilijk.
+ hij moet bij allemaal merrie's komen staan.
Waarom wel ?
Ninette schreef:Judith_ schreef:Thuis, liggend (beestje is amper 80 cm hoog dat wouden ze niet staand doen) antibitoca en een controle de volgende dag..
€227,88.
Toch behoorlijk wat geld voor zo'n klein beestje als ik de andere bedragen hier zie.
wat je zegt net rekening betaald voor monsterje van 80 cm en ik was 320,00 !!kwijt vond het erg veel had tussen 150 en 200 verwacht ook in stal paardje mocht kiezen liggend of staan en is gaan liggen dus plat gebeurd.
ligt het er ook aan waar je woont in nederland? ik woon in provincie groningen en meestal zijn we hier met alles goedkoper. En hebben jullie het door een dierenarts gedaan of door een castreur? ( ik via de dierenarts)
cha_mira schreef:picobello2 schreef:Ik vind persoonlijk dat het onzin is, het castreren.
Waarom wel ?
Vidn dit ook zware onzin, als ruin zal hij een soscialer leven kunnen leiden en tussen de merries kunnen lopen, terwijl ik hengsten ken die alleen op de weide te staan niet eens goedgekeurd en gwn op de weide staan, terwijl ze anders met andere paarden zouden kunnen staan...
te zijn! Een liever paard dan hoe hij is, heb ik nog nooit meegemaakt! Hij blijft wat mij betreft dus gewoon (zo lang mogelijk) hengst, aangezien ik er niet aan moet denken, dat hij nog een suffer karakter krijgt als hij eenmaal gecastreerd zou zijn
Citaat:Hij blijft wat mij betreft dus gewoon (zo lang mogelijk) hengst, aangezien ik er niet aan moet denken, dat hij nog een suffer karakter krijgt als hij eenmaal gecastreerd zou zijn