2dehands trailers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:25

Ik heb eerst een goede tweedehandse gezocht, maar ik vond de prijzen voor de echt mooie nog erg hoog. Ook zijn er natuurlijk net geen goede op het moment dat jij de knoop door wil hakken Knipoog
Toen maar besloten een nieuwe te kopen... Was wel wat duurder, maar in elk geval nieuw, netjes en helemaal naar wens. Ik heb een smalle anderhalfpaards Sluis-trailer, met rubber gietvloer, rubber op de wand en klep, uitzetraampjes, automatisch oprolzeil, grendelsluitingen op achterklep, met reservewiel, panieksluitingen en bescherming om de stangen voor en achter. Hij ligt erg stabiel achter de auto, die niet zo groot is. (We hebben wel steunveren nodig als Andrew staat te springen *LOL* ) Tweedehands, een paar jaar (2 tot 8) oud betaalde je voor zulk soort trailers in goede staat nog minstens 2500 euro... (prijzen vorig jaar september)

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:19

En soms kun je gewoon geen nieuwe betalen dus dan maar een leuke 2e handse. En zonder al die nieuwe snufjes aan veiligheidseisen etc. gaat je paard niet meteen dood toch? Nee tuurlijk, het zit er nu niet voor niks allemaal op en aan maar je rijdt zelf vaak ook in een auto zonder de nieuwste veiligheidseisen. Bij elke verandering koop je ook niet meteen zo'n auto.