Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en toen hebben we dat tuft erop gedaan, even beetje door elkaar gemengd (maar wil in het begin nog niet zo, komt geleidelijk met rijden etc) en toen was het klaar 
magic_lover schreef:er moet wel zand onder ja, maar als je al een zandbodem hebt dan hoeft dat natuurlijk niet persee
wij hadden een zandbodem eronder, maar die was zo verschikkelijk slecht, dus hebben eerst nog een hele dikke laag 'nieuw' zand erop gedaan, zodat de bodem droog was en wat stabieleren toen hebben we dat tuft erop gedaan, even beetje door elkaar gemengd (maar wil in het begin nog niet zo, komt geleidelijk met rijden etc) en toen was het klaar
moet wel minimaal 20cm zand onder het tuft heb ik gehoord/gelezen

ThaGirl schreef:Plaatselijke loonwerker heeft hier een bak uitgegraven en gevuld met witzand (20x40m) kosten 10.000 euro. Maar helaas nog veel te zwaar! (gewoon niet goed gedaan dus).
Vervolgens een laag gedroogde houtsnippers overheen gegooid (kosten 2500 euro) en nu is het eindelijk perfect!
Nooit nat en netjes glad

, ik heb daar verder nog nooit iemand over gehoord... cindybijl schreef:ml: hoe zit het dan met de mest die in je bak ligt/komt? hoe ruim je dat op? of laat je het liggen?
het lijkt mij nl niet handig/milieuvriendelijk met mestscheppen i.v.m. de snippers.

TurdusMerula schreef:Mest is er wel tussenuit te vissen...