Jij naar buitenland, je paard naar...???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:32

Ik zou Nuala óf thuis laten staan als het zomer is (heb ik ook gedaan toen ik naar de USA ging) als ik langere tijd weg ga zou ik haar uithuren aan een fokkerij en dan mogen ze alle veulens van haar houden.
Jammer dat Snow niet hier kan in de winter!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:39

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk voor een maand of drie naar Oldenburg. Ik wil proberen 1 paard mee te nemen, welke hangt er net vanaf welke het beste gaat, heb helemaal geen idee waar ik dan sta met beide paarden....maar Oldenburg is toch paardenland, dat moet lukken volgens mij.
De andere blijft hier, Amiga zou ik met gerust hart over laten aan m'n ouders en dan idd gewoon stil laten staan. Klinkt heel banketstaaf maar ik weet niemand die tijd heeft om haar te rijden en die ik haar toevertrouw.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je hiermee zit! Ik vind het ook wel een punt hoor, ik kan überhaupt niet zonder m'n paardebeest!

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:53

Ik moet volgend lesjaar dus 30 weken stagelopen en weet nog niet hoe ik het ga doen...........ik moet verplicht dus min. 10 weken naar buitenland en denk dat ik naar belgie ga (daar heb ik aanbod gehad bij een paardenbedrijf ...met trekpaarden uiteraard), dan kan ik gewoon in het weekend naar huis en zorg dat ze goed worden verzorgd door mijn bijrijders...die kunnen de paardjes goed en laat mijn zusje een beetje alles regelen daar! Als het niet gaat, dan kies ik voor de paarden, maar hopen dat ik niet voor die keus kom te staan! dit schooljaar is het bij mijn stageperiode ook fout gegaan en daarom ga ik nu alles goed regelen en op papier zetten, dan kan ik met een opgelucht hart op stage gaan!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:39

Gucci van bokt moest ook 3 maanden stage lopen in canada.
In die tijd heb ik haar paard 2 keer in de week gereden en gepoetst.

Ik weet eigenlijk niet wat ik zelf zou doen.
denk dat ik 'm vrijaf zet een vakantie is nooit slecht je hebt wel tijd nodig 'm daarna weer in conditie te krijgen maar ach als iemand er slecht mee rijd ben je langer bezig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 14:14

Ik wil mijn wetenschappelijke stage in Nieuw-Zeeland doen, maar dat is pas over een jaar of twee.
Ik vind het wel belangrijk dat mijn beestje dan fijn doorgereden wordt(wat voor dier er dan ook staat *LOL* ) en heb dus toevallig een week of twee geleden eens bij mijn instructeur gevraagd wat dat ongeveer kost. Ik weet dat zeker dat hij gereden wordt op een manier waar ik achter sta en kan als ik terugkom zo weer verder...gedoe met verzorgers zie ik helemaal niet zitten. Dan heb je vaak meer te herstellen dan dat het goed doet! En aangezien we geen weiland hebben vind ik vakantie(voor een maand of drie!) ook geen optie!

Het kost natuurlijk wel een hoop geld om hem bij een prof te brengen, maar ik ga nu al iedere maand geld opzij proberen te zetten zodat ik tegen die tijd het geld voor mijn paard en het vliegticket ed 'over' heb Haha!