Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charlotte schreef:Ik snap niet dat jullie allemaal zo op de feiten vooruit lopen, en al allerlei plannen gaan maken. De oorlog gaat IMO vooral tussen Amerika en Irak. Laatst las ik hier ook al dat mensen rijst in gaan slaan, en gasmaskers gaan kopen.. God je kunt kunt ook overdrijven he.. Ik bedoel er is nog helemaal niets aan de hand, tenminste niet hier, maar goed das dan mijn mening.

Voorlopig is er nog geen oorlog en al helemaal niet in Nederland. Ik hoop alleen niet dat ze met kernwapens gaan 'spelen' als het zo ver komt...! 
of door het feit dat ik kinderen heb, maar ik denk er dus regelmatig over na. Ik ben ook verantwoordelijk voor alle levende have hier en soms pieker ik daar dus over!!! 

gera schreef:Die duffe Nederlandse regering ook: "We staan achter Amerika!" Jaja. Doe dat graag alleen met de andere NAVO landen of Verenigde Naties. Ik denk dat Amerika het niet eens veel uitmaakt of Nederland voor of tegen is. Amerika doet toch wat zij zelf wil. En Nederland voelt zich zo belangrijk.. Net alsof alles van haar af hangt. Als we ons er allemaal niet zo ontzettend mee bezig houden en mee inlaten dan gaat ook de lol voor de eerdergenoemde 'grote eikels' eraf.. Hoop ik
En nu ga ik gewoon eten, TV-kijken en huiswerk maken. Life goes on!!!!

cassidy schreef:Mijn paarden gaan er de dupe niet van zijn, het enige wat ik ervan ga merken is dat de benzine duurder wordt.
Als de mensen minder gaan autorijden dan hebben wij minder te besteden...Al moet het dan wel een hele tijd aanhouden voor we dat merken
Een soort achteraf 'hongerwinter' zeg maar
Cassidy schreef:Hoe lang is het geleden dat we de GOLF oorlog hadden. Ja, precies de oorlog die ze TOEN af hadden moeten maken, dan hadden we nu deze hele ellende niet gehad. In 1990 was dat, als mijn geheugen me niet in de steek laat. Hoe oud waren jullie? Hoe veel kunnen jullie je daarvan herinneren? (...) Wie van jullie heeft deze oorlog nog in herinnering? Hoe oud waren jullie toen? Kunnen jullie je ook maar iets ervan herinneren dat je hebt gemerkt, behalve dat er minder toeristen in Nederland rondliepen en er voortdurend dezelfde beelden op CNN te zien waren?
Cassidy schreef:Waarom is iedereen van mening dat de oorlog er dit keer voor ons anders uit gaat zien? Gemeen gezegd, maar voor mij is het een "ver van mijn bed show". ....
Dorine schreef:Want er staat een vierbenige lieverd met mega-teddyberenvacht op me te wachten in de wei of op stal. Steeds weer blaast ze in de vrieskou haar warme adem in mijn nek en duwt me ongeduldig aan de kant als het hooi eraan komt.
Zij aan wie ik mijn hart geef
voor wie ik leef
voor wie mijn hart pompt
oorlog die komt?
met paniek beginnen?
nee
want nu kan ik winnen
deze oorlog gaat voorbij
ik vecht liever de oorlog
IN mij.![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens... en wel door blijven vechten he! Je zal die oorlog overwinnen hoor!!