Wat zouden jullie doen in dit geval?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zap

Re: Wat zouden jullie doen in dit geval?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 13:16

En een paard verkopen met dit verhaal is wel mogelijk? Al geef je hem gratis weg?

Wie wilt er zo'n paard nou kopen, wees eerlijk. Natuurlijk zijn er mensen die dit doen, maar dan moet je die wel bereiken en kunnen vinden en er zeker van zijn.

Dit paard kost geld en gaat misschien (waarschijnlijk) alleen maar meer geld kosten. Wees eens eerlijk hoeveel mensen een paard 'kopen' die niet goed is... en die ook nog eens met periodes daadwerkelijk pijn heeft?

Felinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 13:19

als hij veel pijn heeft en geen levenslust meer heeft, is het het beste om hem van zijn pijn te verlossen.
ik check zo even je profiel voor de foto's.

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 14:38

jullie vinden dat de enige oplossing het een spuitje geven is ofzo?
Nee, dat vind ik niet. Ik kan hem ook daar laten staan waar hij nu staat hoor, hij heeft eten, drinken en gezelschap, maar zou het niet leuker zijn voor hem als hij een beetje aandacht krijgt, als hij mankt dat dan meteen de dierenarts kan komen ipv een week later als het alweer beter gaat enz?
En ik zeg ook niet dat hij geen levenslust meer heeft hoor.
& idd, ik verkoop hem niet, ik ga hem MSS afstaan ter adoptie. Hij kan toch nog perfect dienen als gezelschap voor een of ander eenzaam ponytje?
Een dier moet toch niet altijd een functie hebben? Ik rij er al 2 jaar niet meer op en daarvoor heb ik hem ook niet weg gedaan.
Als ik hem nu weg zou doen, zou dat zijn omdat dat beter is voor hem, niet omdat ik er niets meer mee kan doen.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:34

zijn er niet andere bokkers in belgie??
ik zou me anders direct aanbieden maar woon helemaal aan de andere kant van nl:S

missangy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:05