het hoeven voor mij niet zulke hele hoge staanders te zijn aangezien ik niet echt een spring ruiter benik volg nog even!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het hoeven voor mij niet zulke hele hoge staanders te zijn aangezien ik niet echt een spring ruiter benPascalleee schreef:ik heb hier veel leuke tips gezien mijn vader wou graag staanders gaan maken omdat ik dat hem heel lief vroeghet hoeven voor mij niet zulke hele hoge staanders te zijn aangezien ik niet echt een spring ruiter ben
ik volg nog even!

MysticTinker schreef:Haarbal schreef:Mystic, die staanders van jou zijn mooi, maar vaste lepels?!
Ik weet dat Tinkers over het algemeen rustig zijn, maar die lepels zijn erg gevaarlijk. Als hij er langs schiet of de staander omvalt heb je een stuk ijzer in je paard... Een losse lepel zit nog speling in, hier helemaal niks!
En ja, ook met een Tink kan het fout gaan...
Nee de lepels zitten niet vastZe kunnen aan de haakjes worden gehangen en zitten heel losjes, kunnen ook gewoon draaien en vallen er snel vanaf als de staander om zou vallen.
De balken vallen er ook heel makkelijk vanaf (al vaak getest)
Eigenlijk nog veiliger dan normale lepels, want deze draaien met het paard mee als ie er langs zou schieten.

janouk schreef:janouk @ [TAO] Zelf hindernis materiaal maken?
In dit topic staan foto's van onze gemaakte hindernis. Middagje knutselen en wij hebben er veel plezier van.
A_Fotografie schreef:Sodeletuut schreef:Bij ons zijn de bakstenen nog noóit gevallen, in een heel jaar
Als de balk eraf valt blijven ze dus keurig op hun plek?
Ja. Zou je niet meteen verwachten maar is zo

anniee schreef:Hey die uit de link van Sethlover zijn ook leuk zeg!
Alleen zijn ze wel stabiel wanneer je ze op elkaar stapelt?
Klik je ze bijvoorbeeld vast of leg je ze los op elkaar?
horsePicasso schreef:Bij springmaterialen-verkopers zijn ronde springbalken ongeschilderd van 3m ongeveer 10 euro per stuk, weet iemand waar ze goedkoper zijn? En hoe duur ze daar zijn? Alvast bedankt.
sethlover schreef:anniee schreef:Hey die uit de link van Sethlover zijn ook leuk zeg!
Alleen zijn ze wel stabiel wanneer je ze op elkaar stapelt?
Klik je ze bijvoorbeeld vast of leg je ze los op elkaar?
heej, ja vond ik ook toen ik ze zag![]()
heb ze vanmiddag uitgeprobeerd, heel stabiel, heb met 1 kleintje en een grote opelkaar gesprongen, en tussenin ook een balk. Bleef allemaal heel goed liggen omdat er van die gaatjes inzitten waar zand in kan. Maar zonder zand zou het ook goed blijven liggen denk ik
) Ik heb alleen geen foto's, een poosje nadat we het hadden gemaakt, moest ik plotseling verhuizen dus heb het eigenlijk nooit gebruikt