Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Melody94 schreef:De prijzen van tandartsen verschillen.
Maar weet wel dat niet iedere tandarts een goedgekeurd diploma heeft. Er lopen heel wat beunen rond. Het is een vrij beroep.
Je hebt tandartsen die het met de hand vijlen, deze zijn vaak een paar tientjes. zij mogen over het algemeen niet verdoven, daar zij geen dierenarts zijn.
Meestal worden paarden verdoofd als ze electrisch worden gevijld. Dit wordt door een paar tandartsen gedaan die ook dierenarts zijn. Een voorbeeld is een arts van Gooiland en binnenkort komt bij ons op stal Daan staller. http://www.paardentandartsdaanstaller.nl
Daar betaal je meestal meer voor zo'n 100 - 120 Euro.
Het is dus maar net wat je wil.
, maar goed, het is maar net wat je wilt
IKbenEllen schreef:Melody94 schreef:De prijzen van tandartsen verschillen.
Maar weet wel dat niet iedere tandarts een goedgekeurd diploma heeft. Er lopen heel wat beunen rond. Het is een vrij beroep.
Je hebt tandartsen die het met de hand vijlen, deze zijn vaak een paar tientjes. zij mogen over het algemeen niet verdoven, daar zij geen dierenarts zijn.
Meestal worden paarden verdoofd als ze electrisch worden gevijld. Dit wordt door een paar tandartsen gedaan die ook dierenarts zijn. Een voorbeeld is een arts van Gooiland en binnenkort komt bij ons op stal Daan staller. http://www.paardentandartsdaanstaller.nl
Daar betaal je meestal meer voor zo'n 100 - 120 Euro.
Het is dus maar net wat je wil.
Weet niet of je het zo bedoeld, maar nu komt het over als: met de hand is beun, electrisch is goed.
Dat zijn heel verschillende dingen. De tandarts doet electrisch waar hij niet bij kan met zijn normale vijlen, helemaal achterin dus. Daar wordt inderdaad paard voor verdoofd, en daar neemt de tandarts een VA voor mee (enkel voor de verdoving, niet voor de behandeling). Als jouw DA altijd electrisch vijlt:, maar goed, het is maar net wat je wilt
![]()
Overigens doet je link het niet
Melody94 schreef:
)IKbenEllen schreef:
Melody94 schreef:Misschien is er dan wat mis met je computer, deze doet het namelijk wel
mvg,
LaPuraVida schreef:Aangezien de kosten in dit topic niet meer actueel zijn, vroeg ik me af of iemand de actuele kosten voor een tandartsbehandeling weet? Mijn voorkeur ligt bij Daan Staller of Remko Sweere.
LaPuraVida schreef:Aangezien de kosten in dit topic niet meer actueel zijn, vroeg ik me af of iemand de actuele kosten voor een tandartsbehandeling weet? Mijn voorkeur ligt bij Daan Staller of Remko Sweere.