Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lovely schreef:Het spijt me heel erg voor je, maar ik vind het niet normaal. Als je je paard tot bloedens toe open rijdt, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed.
Cassidy"]
[quote="Lovely schreef:Het spijt me heel erg voor je, maar ik vind het niet normaal. Als je je paard tot bloedens toe open rijdt, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed.
ilovehorses4ever"]
[quote="Lovely schreef:Als je je paard tot bloedens toe open rijdt, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed.

ilovehorses4ever"]
[quote="Cassidy"][quote="Lovely schreef:Het spijt me heel erg voor je, maar ik vind het niet normaal. Als je je paard tot bloedens toe open rijdt, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed.

Cassidy"]
[quote="ilovehorses4ever"][quote="Cassidy"]
[quote="Lovely schreef:Het spijt me heel erg voor je, maar ik vind het niet normaal. Als je je paard tot bloedens toe open rijdt, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed.

starletta schreef:eej lovely ofzo! weet niet wat je dom loopt te doen ,maar iedereenm rijd zijn paard wel eens open, het is ook helemaal niet erg! en bij mij bloed het echt niet hoor ! duz lekker dom ,maar ik zal het vast verkeerd doen jaja heb volgende week de gelderse kampioenschappen in barchem in`t m1 , duz let op wat je zegt dan...
mzzl
Feetje"]
[quote="ilovehorses4ever"][quote="Lovely schreef:Als je je paard tot bloedens toe open rijdt, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed.

ilovehorses4ever"]
[quote="Cassidy"][quote="ilovehorses4ever"]
[quote="Cassidy"][quote="Lovely schreef:Het spijt me heel erg voor je, maar ik vind het niet normaal. Als je je paard tot bloedens toe open rijdt, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed.

Cassidy"]

Feetje"]
[quote="ilovehorses4ever"][quote="Lovely schreef:Als je je paard tot bloedens toe open rijdt, dan doe je volgens mij iets niet helemaal goed.
starletta schreef:ik gebruik m zelden, maar dit keer eeneej lovely ofzo! weet niet wat je dom loopt te doen ,maar iedereenm rijd zijn paard wel eens open, het is ook helemaal niet erg! en bij mij bloed het echt niet hoor ! duz lekker dom ,maar ik zal het vast verkeerd doen jaja heb volgende week de gelderse kampioenschappen in barchem in`t m1 , duz let op wat je zegt dan...
mzzl
regelrecht uit mijn hart. wat een arrogante posting.LiSSy schreef:hmm, een manege kindje die toch M springen heeft gestart bij de D pony's knap hoor
) maar ik zeg nie dat dat bij jou t geval is hoor!!!!! Die opmerking had ik gewoon in me hoofd en moest ik ff kwijt