wat is het ergste wat je ooitis over komen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:29

het ergste dat ik heb meegemaakt was dat er een veulen geboren werd met een scheef hoefje, en dat ie bijna niet kon lopen, na 4 dagen werd ie erg verkouden en wilde ie niet meer drinken, we gaven hem dus iedere keer de fles. toen ie 11 dagen oud was werd ie nog zieker, en wilde ook geen flesd meer, Hij had uitdrogingsverschijselen en zag er ook slecht uit. Toen ie 15 dagen was begon ie plotseling goed te drinken, en ik gaf hem sávonds voor ik naar huis ging nog ff de fles en hij dronk heel goed!! vijf minuten later was er een diepe zucht en hij was dood!!! echt zielig!!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:10

Het aller-aller ergste wat mij is overkomen is dat de pony'tje van mijn nicht, en ook een beetje van mij, een welshje "Zorro" een half jaar geleden is overleden. Hij had tumortjes op zijn geslachtsdelen en was ook al oud, en het werd er niet beter op voor hem. Ook had hij een keer zijn been gebroken toen het glad was, een jaar voordat hij tumoren kreeg.
Maar ik vind het zoww erg omdat hij het eerste pony'tje was waarop ik heb gereden, waarmee ik heb gesprongen en waarvan ik was gevallen, dat allemaal met 1 pony, SUPER PONY toch?

Zilly