Ik heb al 8 jaar een hoofdstel van 30 gulden. Ik heb daar vorige zomer een nieuwe neusriem bijgekocht, niet omdat die versleten was, maar omdat hij te groot was voor Duvel, op het loste gaatje kon er een hele platte hand tussen. En voor mijn verjaardag heb ik een frontdeel nieuw gekregen, ook niet omdat het versleten was, maar omdat ik er eentje met diamantjes wilde. Verder is mijn ervaring met bijvoorbeeld die diamantjes, dat ook de goedkopere heel goed zijn, een manegepony van ons liep jaren met een hoofdstel met neus- en frontriem met diamantjes, en ik weet zeker dat het een goedkoop hoofdstel betrof. De diamantjes zitten er nog steeds in. Volgens mij is het toch ook een questie van onderhoud, want aan mijn hoofdstel is echt niet te zien dat het al zo oud is. In het begin het ik het vrij vaak ingevet en schoongemaakt enzo. Tegenwoordig doe ik het ook weer iets vaker, ivm wedstrijden, maar er zijn ook hele seizoenen voorgekomen, waarbij ik ermee door de regen heb gereden en over het strand en door de zee en het is gewoon echt nog goed.
On topic: Ik heb die frontriem met diamantjes van de divoza en koste 6 euro nog wat.
ibikus
Geplaatst: 10-02-03 14:44
Weeeeejjjj off-topic, Chetak vind ik dus behoorlijk... euh... naar!