Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alani schreef:Ik vind tijd te kort een relatief begrip. In mijn optiek is het een kwestie van prioriteiten stellen en zorgen dat de accomodatie voor elkaar is. Als je een maand verder bent dan is het om 17.00 uur al donker. Dan zou niemand door de week meer kunnen rijden. Kortom verlichting is een absolute must!

danielle1981 schreef:ik werk 40 uur in de week, heb daarnaast een hond, een vriend en een huishouden. T is allemaal druk maar t lukt best om nog tijd te vinden voor mijn paard.
ik probeer als ik thuiskom vroeg te eten en dan meteen naar mn paardje te gaan nu t nog licht is tot een uur of half 8. als t straks echt donker is, tja dan maar in het donker. Wij hebben ook geen bakverlichting, dus doordeweeks longeer ik (daar hebben we wel licht) of ga ik met al mn lichtjes op buitenrijden. En dan in het weekend of op woensdagmiddag als ik eerder klaar ben ga ik in de bak. Best te doen hoor als je maar wilt.

Alani schreef:danielle1981 schreef:ik werk 40 uur in de week, heb daarnaast een hond, een vriend en een huishouden. T is allemaal druk maar t lukt best om nog tijd te vinden voor mijn paard.
ik probeer als ik thuiskom vroeg te eten en dan meteen naar mn paardje te gaan nu t nog licht is tot een uur of half 8. als t straks echt donker is, tja dan maar in het donker. Wij hebben ook geen bakverlichting, dus doordeweeks longeer ik (daar hebben we wel licht) of ga ik met al mn lichtjes op buitenrijden. En dan in het weekend of op woensdagmiddag als ik eerder klaar ben ga ik in de bak. Best te doen hoor als je maar wilt.
Da's precies wat ik bedoel met prioriteiten stellen. Als je het echt graag wilt, dan is er altijd wel een moment te vinden waardoor je toch kunt rijden.
Als je 's morgens pas om 9.00 uur begint, dan kun je gerust voor je werk rijden. Vanaf 7.00 uur is het al behoorlijk licht.
. Ach, het zal ook wel de leeftijd zijn
.
.... haha. Maarja, iedereen heeft het druk en ik moet niet zo zeuren. Sommige mensen hebben 3 of 4 kinderen en nooit eens rust en alle dingen die ik doe ik mijn vrije tijd daar heb ik zelf voor gekozen. Volgend jaar maar een dagje minder gaan werken !
gelukkig weten de mensen in mijn omgeving dat en mijn sociale contacten plan ik dus en ontstaan heel zelden spontaan.
Sin schreef:Niet iedereen is een vroege vogel he.
't zou me trouwens echt niet lukken om dan nog op tijd op m'n werk te zijn.. (files in de verkeerde richting etc) en bovendien geniet ik liever van mijn uurtje rijden.. niet met het idee te moeten stressen om op tijd te zijn om te moeten gaan werken.
Maar als je iets echt wilt, dan zul je keuzes moeten maken. Stressen is helemaal niet nodig. Stress is vaak het gevolg van een slechte planning.