Problemen met water in de wei.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

angelalala

Re: Problemen met water in de wei.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:15

mijn bak is niet echt nat, wij hebben ROOD zand in de bak is niet echt rood maar zo heet dat zand, het voert echt super af!.
En voordeel je hoeft niet te graven!. ik had eerst kleigrond, maar er moest nieuw zand bij in komen dus maar rood zand zij mijn vader, en het rijd ook super!

ik heb mijn pony nu thuis staan eerst bij een andere stal en daar was de bak ook heel erg nat toen gingen we altijd met de schep scheppen aan de zijkant, dan loopt het water weg.
of we gingen na de manege binnen rijden.
Of na het parkje waar je wel genoeg grond hebt om te rijden.
Laatst bijgewerkt door angelalala op 01-11-08 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

angelalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:17

je kunt ook nog lans de weg een buitenrit maken, ik weet niet als je wedstrijden rijd.
Maar je pony leert er van en je kunt wela and e overgangen en de houding werken, maar niet aand e figuren , amar buitenrit 1 keer per week ofzo kan ook geen kwaad toch?

Martin009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 16:30

Ja een buitenrit is wel altijd een goed idee als je bak nat is.
Maar omdat ik zelf nog erg weinig ervaring heb durf ik dat nog niet alleen dus dan gaat het bij mij vaak niet.
Dus ben daarom echt blij met het nieuwe zand het licht er nu al voor het meeste in en is zelfs nog niets eens genoeg voor de hele bak.
Maar ik ga er hopelijk morgen voor het eerst op rijden dus dan laat ik wel weten hoe het ging Haha!