Dit zag ik op Terschelling. Dit is wel een mooie staltent toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nu moet ik kijken of het al licht is tegen 8 uur als ik daar rij.........Ik heb hem al klaar gelegd.
) als zeiknat zonder schuilmogelijkheid. GamblersCup schreef:Ik ken het van een bekende hoor, en het werkt! Paardjes (2 stuks Quarterhorses) hebben het al 2 jaar als schuilstal. Gemeente wil geen toestemming geven voor wat anders en hier kunnen ze niets tegen beginnen. Je moet natuurlijk niet met scheerlijnen gaan beginnen, je moet de tent (die ook groot en hoog genoeg moet zijn!) natuurlijk zo neerzetten en barricaderen en verankeren dat ie niet weggeblazen kan worden door de wind, geen binnententen laten hangen, en geen grondzeil gebruiken. Kortom, niet zoals je je tent op de camping opzet.
Paarden wennen er aan. Er klappert of flappert dan ook niets.
We hebben er hier ook nog aan gedacht als noodoplossing, liever een stevig opgezette tent waarin ze droog kunnen staan en uit de wind (ook al ziet het er enigszins belachelijk uit) als zeiknat zonder schuilmogelijkheid.
Zoezi schreef:Sorry dames,
jullie moeten nog even wachten op de foto. Ik was mijn camera vergeten en had geen zin 20 minuten terug naar huis te rijdenNu moet ik kijken of het al licht is tegen 8 uur als ik daar rij.........Ik heb hem al klaar gelegd.
Het is een knal oranje tent met donkerblauw,![]()
Er staat ook een geit bij, zou hij niet voor de geit zijn??

Silfanoo schreef:even een stipje, ik ben ook wel benieuwd naar de foto

Karl66 schreef:Als ik zie hoe lomp de paarden met de schuilstal omgaan, dan kan ik me niet voorstellen dat een tent het langer dan een dag volhoudt. Ook niet met een raamwerk aan de binnenkant.
Ik denk dus inderdaad dat zoiets nooit lang goed blijft gaan. Ik ben ook heel benieuwd na de wind van dit weekend hoe die bungalowtent erbij staat waar ik altijd langs rij.........