Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rianne_ schreef:Lees van heel veel mensen hier, dat ze niet gaan rijden als het al regent. Maar hoe doen jullie dat deze week dan? Gewoon de hele week niet longeren/rijden?
Tirzameisje schreef:Ook ik heb het zelfde, gisteren met die hoos buien heb ik niet geregend. Wel wennen moet ik zeggen om volledig afhankelijk het weer te zijn. Mag ik vragen waar je nu staat en waar je eerst stond? Ik kom uit Venlo namelijk.
Rianne_ schreef:Lees van heel veel mensen hier, dat ze niet gaan rijden als het al regent. Maar hoe doen jullie dat deze week dan? Gewoon de hele week niet longeren/rijden?
Bubsj schreef:maar ik lig er niet wakker van hoor
TurdusMerula schreef:Ik wilde net zeggen Sodeletuut, dan ga je het zwaar krijgen deze week.
Hier is het nu al een tijdje droog dus vanavond lekker rijden

Sodeletuut schreef:TurdusMerula schreef:Ik wilde net zeggen Sodeletuut, dan ga je het zwaar krijgen deze week.
haha jaHier is het nu al een tijdje droog dus vanavond lekker rijden

Maar was goed te doen hoor. De bak is normaal vrij mul dus hij was nu heel goed te doen, paar kleine natte plekjes, en zelf waren we ook niet super nat. Maar ik ga wel van die rainlegs aan schaffen. Dat is toch wel ideaal lijkt me.
) dus er valt weinig te schuiven voor mij. Als je zorgt dat je goed gekleed bent lukt het best hoor!
(in tegenstelling tot die rainlegs vind ik persoonlijk
)
en de deur blijft lekker open boven
....

:
). Die staat liever met zijn kont in de wind op het land bij zijn vriendjes. Gelukkig duren deze periodes nooit heel lang, dus het komt wel weer goed.
) 
En ja, met miezerregen rijden we, paard met waterdicht regendeken op, en ik met een mega-aantrekkelijk übersexy regenjasje aan. Paard moet beweging hebben, regen of geen regen
Zou haar liever laten staan, maar wat moet van de kliniek moet.