Alarm, wat doe je?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Re: Alarm, wat doe je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:08

Als er iets zou ik beslist even contact opnemen met Mist, die lijkt me erg goed voorbereid! Haha!

Nee, ik zou eerst voor mezelf zorgen, dan het paard.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:41

Ir111 schreef:
Als er iets zou ik beslist even contact opnemen met Mist, die lijkt me erg goed voorbereid! Haha!

.

Dan weet jij waarschijnlijk niet wat mijn uurtarief is Haha! maar ja, als de wereld toch vergaat dan is geld niet meer belangrijk Pling

calippolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:16

Ik zou zelf enorm lopen twijfelen.
Als ik thuis zou zitten en ik weet dat mijn paard nog op de manege zou staan.
Zou ik de manege eigenaar opbellen en vragen of het goed gaat met mijn pony Knipoog

Gr. Yvanca

XxDanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:43

sorry maar ik zal eerst mijn paarden in veiligheid brengen. Paarden weten niet wat er aan de hand is en kunnen niet zelf naar binnen voor veilige plek. Als je echt om je paarden geeft dan help je hun een handje. en ga daarna snel ook naar binnen.

maarja meningen verschillen. ik wil mijn paarden niet kwijt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:47

Mijn paard heeft er niks aan als ik doodlig omdat ik zo stom ben geweest om wel naar buiten te gaan....
Ik blijf dus binnen.

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:56

Eerst naar binnen, kijken wat er aan de hand is, en aan de hand daarvan kijken of mn paardje hulp nodig heeft. Kan ik echt niets doen, dan is het jammer..

*sorry voor de woordspelingen met handen in deze 2 zinnen*

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:00

Ik heb geen eigenpaard maar als i kdie wel zou hebbe... Ik zou eerst mijn paard helpen, ik zou er namenlijk niet mee kunnen leven dat mijn paard doodgaat omdat ik mezelf belangrijker vond...! Ik zou gewoon met me paard de stal in renne, de schuur dicht enzo (als dat kan dan) en dan mijn vest voor zijn neus houden als "mondkapje" en me eigen hand voor me mond en neus houden, en dan maar wachten tot het stopt.... Én me ouders bellen Knipoog

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:02

Ik heb dus liever dat ik doodga omdat ik mijn paard probeerde te helpen, dan dat mijn paard doodgaat omdat ik hem níét heb geholpen

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 15:52

watdanhe schreef:
Ik heb dus liever dat ik doodga omdat ik mijn paard probeerde te helpen, dan dat mijn paard doodgaat omdat ik hem níét heb geholpen

Ja dat denk ik ook, en ja je kan wel zeggen dat je er niets aan hebt als jij doodgaat en je paard blijft leven. Maar er zullen denk ik wel zat mensen zijn die dan je paard voor je willen verzorgen. Ik zou als ik voor mezelf gegaan zou zijn, en mijn paard overleed, mezelf ervan overtuigen dat ik dan geen paard waardig ben.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:34

ik zou denk wel thuis blijven, maar wel de stalhouder opbellen en vragen hoe het met je paard gaat