Paard mager-> Welk voer???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lentigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 11:40

De oorzaak weten we niet precies. Hij heeft het goed naar zijn zin op stal. Hij staat in een buitenstal en kan lekker naar buiten kijken. Zo heeft hij zicht op de buitenbak van de buren, en er komen vaak mensen en auto's langs zijn stal. En auto's vind hij het geweldig!!!
Hij komt iedere dag van stal om te rijden of te longeren.
We gaan nu eerst mais proberen, en als dat geen effect heeft vragen we de veearts om advies.

Veel liefs van Jessica en Lentigo..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 13:43

Fenegriek helpt ook goed voor het aankomen! Mensen denken vaak dat het alleen maar is voor het hoesten, maar het is ook een dikmaker.

Mais(meel) helpt inderdaad ook goed als bijvoer.

Lentigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 11:20

Ik heb nog fenegriek in de kast staan.
Hoe kan ik maismeel het besten voeren??? Gewoon bij het biks of gewoon als extra tussendoor???? En kan ik dit dat combineren met fenegriek?

Groetjes van Ons

Lentigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 19:20

He mensen,

Hartstikke bedankt voor alle tips. Ik voer hem nu al bijna een week maismeel bij en het helpt echt. Je ziet het al na een paar dagen echt super!!!! Lachen
Ik heb ook het id dat Lentigo zichzelf veel beter voelt nu hij dit er ook bij krijgt. Hij staat er minder suf bij als ik hem aan het poetsen ben. Wel ontspannen en lekker genietend, maar niet meer zo suf en slaperig.

Veel liefs van Jessie en Lennie Lachen