Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lautje76 schreef:Als ik je zo hoor (lees) heb je duidelijk een voorkeur voor stal V. Je geeft alleen maar argumenten tegen stal Y.
Denk dat je de keus dus eigenlik al gemaakt hebt.
zei staat nu ook al zolang we dr kennen niet buiten swinters! En ja die weg is klote weet t !! scheit dr ook bagger haha
!
Sajnne schreef:Aan de ene kant heerlijk beter dat je lekker buiten kan rijden en dat ze overdags buiten staat maar je moet ook denken vindt jij het wel fijn in de zeik regen rijdenzei staat nu ook al zolang we dr kennen niet buiten swinters! En ja die weg is stinkmodder weet t !! scheit dr ook bagger haha
!
Maar tog zou ik voor die 30 euro verschil mn binnebak niet opgeven en kwa zomers land sta je op V beter kwa land dan op Y beter grasland kwa voeding bewerking etc. kan je niet hebben als op V! Y doet er vrij wienig aan kwa bemesting etc.
En ze valt al zo snel in dus het is wel lekker dat je bij V meer voer (krachtvoer )hebt dan bij Y en als je dan nog extra moet gaan halen dan is die 30 euro verschil ook zo weg…. Je gaat gelijk de winter in dus gelijk die kou je kan niet eens ff wennen aan af en toe een bui nee straks krijg je in 1 x de volle laag! Ookal is het wel lekker dichtbij en je leert weer eens andere mensen kennen.. Wat ook weer een andeel is is 1 bak en manege lesse overdag.....
Denk dat ik je beslissing niet egt amkkelijker maak hiermee maargoed whahah![]()
Suc 6 dr mee whahaha![]()
ookal is dr overal altijd wel wat om over te zeiken !
Sajnne schreef:Ja maar dr staat bij stal V een lekker pak gras bij Y is dat niet zo staan ze erg schraal en lopen ze het land na 2 x regen helemaal kapot, bij V is het land super en zo veel dat ze omgeweid kunnen worden zodra er te kort is of het een zooitje wordt dan wisselen ze om de 3 weken even!
En V mest niet met troep gewoon pure strond ! en je kuil/hooi die ze eten is 9 van de 10 x ook van bemest gras
Caira schreef:Sajnne schreef:Ja maar dr staat bij stal V een lekker pak gras bij Y is dat niet zo staan ze erg schraal en lopen ze het land na 2 x regen helemaal kapot, bij V is het land super en zo veel dat ze omgeweid kunnen worden zodra er te kort is of het een zooitje wordt dan wisselen ze om de 3 weken even!
En V mest niet met troep gewoon pure strond ! en je kuil/hooi die ze eten is 9 van de 10 x ook van bemest gras
laten wij nou net een loonbedrijf hebben, en NEE goed hooi/kuil is niet van bemest gras. Gras wat bemest(kunstmest) is is namelijk gestresst gras. Het moet zo snel groeien dat het niet goed is voor paarden.
Als jouw paard 24/7 toegang heeft tot GOED kuil/gras dan maak je mij niet wijs dat ze zoveel krachtvoer nodig heeft om op gewicht te blijven.