Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madamX schreef:Er zijn meerdere leveranciers, maar als je een betrouwbare zoekt moet je naar Maaseik gaan, firma Leyen.
Jannepauli schreef:.. alwaar op de site althans géén strokorrels staan.
PhiaBink schreef:Jannepauli schreef:.. alwaar op de site althans géén strokorrels staan.
Tsja, het zijn harde werkers en geen mensen die achter een buro hun site een keer bij werken. Adverteren doen ze haast niet, omdat ze een zeer goede naam hebben en de mensen komen wel. Mond op mond reclame is nog altijd de beste reclame!!
diana1 schreef:Vochtopname is zeer goed.
Als ik 10 ltr water in de kruiwagen over de chopped gooi is het binnen no-time opgenomen. Het is dan een mooie verpulverde massa wat ik dan in de stal gooi.
Het grootste voordeel van de chopped vind ik dat ze veel sneller verpulverd zijn en dus niet worden gegeten. Ze zijn zachter en hierdoor vallen ze ook sneller uit elkaar al zou je het niet nat maken.
Alles is nog steeds te lezen op mijn site (incl.foto 's) via onderstaande links.
PhiaBink schreef:madamX schreef:Er zijn meerdere leveranciers, maar als je een betrouwbare zoekt moet je naar Maaseik gaan, firma Leyen.
Dat is de beste in heel de omtrek van Duitsland, Nederland en natuurlijk Belgie. Hij heeft alles op gebied van dierenvoeding en bodembedekking.
Ik haal daar een strokorrel van een merkloze merk. Het bevalt na 7 maanden nog steeds super.
gabriel2004 schreef:PhiaBink schreef:
Dat is de beste in heel de omtrek van Duitsland, Nederland en natuurlijk Belgie. Hij heeft alles op gebied van dierenvoeding en bodembedekking.
Ik haal daar een strokorrel van een merkloze merk. Het bevalt na 7 maanden nog steeds super.
Hoeveel kilo zit daar in een zak en wat kost het daar?