Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd hoe het gaat vorderen.
en ja ik denk dat je gelijk hebt qua rennerij. Hier moeten ze ook echt energie kwijt af en toe. Vind het de beste keuze ooit voor onze paarden om een track aan te leggen.

Prairy schreef:Leuk filmpje! Kunnen de paarden altijd de poel in of heb je die afgezet? Ik twijfel hier nog wat ik ermee zal doen. Track loopt er straks wel langs. Zou ook een deel kunnen afzetten.
Hier hebben we zoveel bomen en struiken, als je dat niet flink bijhoudt dan heb je ineens een bos.
Ik ga vandaag een begin maken met het verwijderen van de oude takkenwal. Die is behoorlijk verteerd en dreigt de sloot in te gaan, niet handig. Vanmiddag haal ik een aantal boompalen op, die worden de basis van een nieuw vlechtscherm op de plaats van de oude takkenwal. De wilgen zijn hier al geknot, dus takken genoeg. Solleke_Noah schreef:Prairy schreef:Leuk filmpje! Kunnen de paarden altijd de poel in of heb je die afgezet? Ik twijfel hier nog wat ik ermee zal doen. Track loopt er straks wel langs. Zou ook een deel kunnen afzetten.
Persoonlijk zou ik een deel afzetten, dan kan de ene helft van de poel ecologisch nog wat ontwikkelen (denk waterplanten, beestjes), dat komt de helderheid van je poel ten goede + minder muggen.
Leuke filmpjes!![]()
en zo tof dat iedereen aan het aanplanten is! Nu heb ik ook zin om nog bottelroos te planten
Prairy schreef:1,5 jaar geleden heb ik 2/3 van de poel laten uitdiepen, daar mogen ze sowieso niet komen. De andere 1/3 is volledig begroeid, daar zouden ze eventueel wel mogen komen. Zou jij dat nog afgraven of nu juist liever zo laten?

geweldig filmpje! 

)