Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Is er hier iemand die een leuk woordje Pools praat/schrijft?
Joëlle waarom geen water uit een kuip?
Libera schreef:Ik mag 3 hectare van de buurman gebruiken, daar is verder ook niks bij. Maar hij zei dat we wel een lange waterslang aan mogen sluiten op zijn buitenkraan dus dat is makkelijk.
Alleen wel een vraagje, zijn weide is aan 3 kanten "omheind" met een dikke rij bramen, daarachter draad, en aan een kant ook een beekje. Zouden jullie bang zijn dat de paarden door die bramen heen zouden gaan?
Ze zouden er dan alleen overdag een paar uur staan, met plenty gras. Aan de 4de kant zet ik dan stroomdraad, wat we bij ons thuis ook hebben en waar ze goed achter blijven.
_Joelle schreef:zijn er hier ook mensen die de paarden ergens in een weiland hebben staan? wij hebben hier in de buurt een ontzettend mooi stuk die evt. te huren is maar dan moet er nog wel een stal op. hoe hebben jullie dat gedaan met water etc? waar sluit je die waterbakjes in de stal op aan.
spatter schreef:Helaas geen afgesloten ruimte om een paard te stomen.
Azmay wat leuk, heb je niet gezien![]()
Ik vond het gisteren wat karig wat betreft wedstrijdonderdelen.
Extreme trail was alleen een paar lessen dus weinig te zien en verder alleen dressuur WE.
Nog iemand die probeerde een paard te laden , wat niet lukte omdat het paard duidelijk geen zin had en de demonstratie vond ik dus waardeloos, had het dier er zelf allang op gehad.
Wel een leuke demo over een paard zijn bewegingen, paard in de ring met botten opgeschilderd.
De avondshow was geinig voor iemand die weinig van paarden kent , maar volgens mij zaten er vooral mensen op de tribune die zelf ook wel wat kennen .
Ik was in ieder geval alleen onder de indruk van de eerste ruiter, de WE kampioen.
Was blij met mijn vrijkaartje, vond het echt geen 19 euro waard.
Wel een paar teugels gekocht en een halsring.
Heerlijk gegeten daar, kreeg het niet eens op.
flew welkom, mooi plekje heb je!
Lynn_Nikita schreef:Wat jammer dat het zo tegenviel
is stomen met etherische olie geen optie, in Kelpen kun je dat laten doen Spatter, bij Simikur, ooit gedaan bij mijn vorige paard die bronchites had, kwam een hoop slijm en snot uit ineens