Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
ik vond om 6 uur opstaan al zo pijnlijk. No way dat ik om halfzes paarden ga verzetten of voeren
respect hoor!
"gewoon" lekker ontspannen en gaan.
vind het ZO spannend. Mijn eerste merrie ook, bij drie ruinen. Niet de allerbeste combinatie misschien, hoop dat de heren elkaar de hersens niet inslaan. Maar ze vormen al zes jaar een stabiele kudde met hun drietjes, zal wel niet dan... Hoop ik 
jullie zijn echt gek, of laten we zeggen toegewijd
, de één na de ander, mag dan ruiken, kroelen en de Lolly mag haar zelfs bespringen. Pony is te klein denk ik.... Heb het in ieder geval nog niet gezien.
leuke gevarieerde kudde heb je! 
ojee, gaat wat worden.

DubbelDun schreef:Of zo...
Met flits werd het niks en nu is het te donker, maar voor het idee
[***] schreef:Abby, hoe was je les? Gisteravond toch?

. Ik heb het ook wel eens gemillimeterd en ben ook al eens écht oranje geweest (geen ongelukje
). Sinds ik het zelf knip (scheer) én het zelf verf probeer ik graag eens iets uit. Altijd hetzelfde is ook zo saai

. Met een potje verf doe ik 10 keer (6 euro) en een liter 'bleek' (de sterkste) kostte me 13 euro. De laatste keer dat ik bij de kapper mijn haar liet verven was ik 75 euro kwijt, dus dat is het eerste verdiend
), knippen laat ik wel aan de kapper over. Ben alleen een tijdje geleden van donkerbruin naar blond gegaan en dat heb ik de kapper laten doen, nu moet ik nog even uitzoeken welke kleur ik bij de drogist moet halen om zelf mijn uitgroei te doen.
, laat staan dat vrouwtje tijd heeft voor de kapper.