Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(tussen die 2 bomen in net midden)
als het droog genoeg is om met de kraan de wei in te gaan komt er een geul/watergang langs de rechterkant recht naar beneden.

Maar goed,na een beetje grommen bleef hij net 2 seconden stilstaan zodat ik op kon stappen.Was fijne rit en leuke ervaring.Zwerte schreef:Edit: hebben jullie eigenlijk allemaal zoveel ruimte dat je een trailer kwijt kan, overdekt?

. Heb er geen ruimte voor om hem binnen te zetten. Heb een trailer met een aluminium bodem, verder moet hij met regelmaat schoongespoten worden, maar dat doe ik in zo'n hok bij de wasstraat en voor 5 euro is hij weer glimmend schoon en kan ik er ook van dat wax spul op spuiten.
). Gelukkig nu helemaal geen last meer van dus kan ik lekker in m'n eentje met ze weg.
we logeerden bij een B&B en de paarden hadden daar hun eigen stal en wei. Echt perfect! Op het strand was ze super braaf. De zee vond ze eerst wel eng, maar de tweede dag liep ze er zo in

spatter schreef:Kom je in de grond of is het keiig?
Anders zou je greppels kunnen trekken zodat het water via een vaste route naar beneden loopt en je alleen daar water hebt.