Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anke schreef:Wat apart borg voor een stal.
Is dat op een pensionstal of privéverhuur?
Sarah_Elise schreef:Ik zag dat je het vorige maand ook betaalde, het lijkt mij dan een aardig bedrag worden als je er een jaar/meerdere jaren staat. Ik vind een borg trouwens niet heel raar hoor, maar vaak is zoiets eenmalig.
Petra_O schreef:Ik ga hier ook maar eens posten, goede stok achter de deur om alles netjes bij te houden.
Voor Januari, hopen dat er niks bij komt volgende week...
stalling: 210
rijles: 25
grondwerkles: 15
wortels: 5.50
biks+slobber: 15.55
leervet: 5.55
verzekering: 31.46
fysio: 75
vitamine e supplement: 29.95
cap: 49.95
verzendkosten divoza: 4.99
totaal: 517.90
Ik heb alle planbare kosten alvast in een excel bestand ingevoerd en ik kom uit op iets meer dan 4000 euro per jaar... viel me stiekem best tegen.

Nessa schreef:Januari
- Hooi: €75,-
- Vitalbix: €76,- (doe ik 3 maanden mee)
- Les: €35,-
- hooinet,halsterset, borstels, poetskoffer: €65,-
- laatste betaling zadel: €300,-
Totaal: €551,-
@ iEmmaaa: wat een mooi bestandje! Mag ik brutaal vragen of je die evt wil mailen?![]()
Kan ik hem aanpassen voor mezelf.
Sinds oktober een eigen paard. Ga het eens bijhouden.
moet je hem zelf maar even leeg gooien daarna hoor
paardjeslief staan wel aan huis, hooi en stro is eigenkweek. Goedkoper maar veel werk in de winter.
xLes schreef:Oef jullie durven vroeg posten voor februari al... Geen schrik voor onverwachtse kosten? (Je weet nooit dat de DA een keer moet langskomen)
pas 2 weken later en met een betaatermijn van 2 weken, dus die kan de volgende maand dan mee!xLes schreef:Oef jullie durven vroeg posten voor februari al... Geen schrik voor onverwachtse kosten? (Je weet nooit dat de DA een keer moet langskomen)
listiglistje schreef:xLes schreef:Oef jullie durven vroeg posten voor februari al... Geen schrik voor onverwachtse kosten? (Je weet nooit dat de DA een keer moet langskomen)
Ik krijg nooit direct de rekeningpas 2 weken later en met een betaatermijn van 2 weken, dus die kan de volgende maand dan mee!
Ik zie dat je van België bent, hier in Nederland kan je kiezen voor contant of een factuur.