Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:Wat apart borg voor een stal.
Is dat op een pensionstal of privéverhuur?
Sarah_Elise schreef:Ik zag dat je het vorige maand ook betaalde, het lijkt mij dan een aardig bedrag worden als je er een jaar/meerdere jaren staat. Ik vind een borg trouwens niet heel raar hoor, maar vaak is zoiets eenmalig.
Petra_O schreef:Ik ga hier ook maar eens posten, goede stok achter de deur om alles netjes bij te houden.
Voor Januari, hopen dat er niks bij komt volgende week...
stalling: 210
rijles: 25
grondwerkles: 15
wortels: 5.50
biks+slobber: 15.55
leervet: 5.55
verzekering: 31.46
fysio: 75
vitamine e supplement: 29.95
cap: 49.95
verzendkosten divoza: 4.99
totaal: 517.90
Ik heb alle planbare kosten alvast in een excel bestand ingevoerd en ik kom uit op iets meer dan 4000 euro per jaar... viel me stiekem best tegen.
Nessa schreef:Januari
- Hooi: €75,-
- Vitalbix: €76,- (doe ik 3 maanden mee)
- Les: €35,-
- hooinet,halsterset, borstels, poetskoffer: €65,-
- laatste betaling zadel: €300,-
Totaal: €551,-
@ iEmmaaa: wat een mooi bestandje! Mag ik brutaal vragen of je die evt wil mailen?![]()
Kan ik hem aanpassen voor mezelf.
Sinds oktober een eigen paard. Ga het eens bijhouden.
xLes schreef:Oef jullie durven vroeg posten voor februari al... Geen schrik voor onverwachtse kosten? (Je weet nooit dat de DA een keer moet langskomen)
xLes schreef:Oef jullie durven vroeg posten voor februari al... Geen schrik voor onverwachtse kosten? (Je weet nooit dat de DA een keer moet langskomen)
listiglistje schreef:xLes schreef:Oef jullie durven vroeg posten voor februari al... Geen schrik voor onverwachtse kosten? (Je weet nooit dat de DA een keer moet langskomen)
Ik krijg nooit direct de rekeningpas 2 weken later en met een betaatermijn van 2 weken, dus die kan de volgende maand dan mee!
Ik zie dat je van België bent, hier in Nederland kan je kiezen voor contant of een factuur.