Stuk meer gepriegel en geknoop als met de 3x3 netten...
Vannacht maar eens ophangen en morgen kijken wat ze ermee gedaan heeft..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Elevien schreef:@ pmarena: is het net ook te gebruiken als hooi kussen? Er hoeven maar maximaal 2 dikke plakken hooi in. Dus dan zou een afmeting van 60 x 60 cm voldoende moeten zijn denk ik.

. Wij hebben 4 slowfeederbakken (aardappelbakken) met roosters erin. Roosters zijn gemaakt van wapeningsstaal en 2 houten balken (7x7) met wapeningsbuizen 16mm rond (kan ook met CV buizen) met een afstand van 5cm hoh. Door het gewicht van het rooster kunnen ze 'm er niet uit trekken (is ongeveer 40 kilo)
Atent schreef:Yeahh mijn net is dicht! Nu nog even ringen halen voor op de hoeken. Ik had precies genoeg aan mijn 50m metseltouw. Nog even touw bijhalen om de ringen te bevestigen. Nu nog een manier bedenken om de open kant dicht te maken. Voorheen vlocht ik een touw die ik erdoor reeg, maar dat kost me elke keer teveel tijd. Wil iets makkelijkers. Iemand ideeën?
! ) . tilden ze het krat op door het trekken aan de netten. Verzwaren met eikenhouten balken hielp niet. UIteindelijk hebben we toen beton in de bodem gestort
. Dat werkte wel, maar toen gingen de netten natuurlijk naar zijn grootje
. Dit werkt beter. De vier kratten blijven op zijn plek en de bovenste flap van het net ligt redelijk los en zit vast met elastiek, zodat het geen zin heeft er hard aan te trekken