We hebben deze!
Sterkte Belker!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Ik woon echt in deze laarsjes. Niet verwacht, maar top warm en waterdicht
https://www.agradi.nl/hkm-laarzen-davos ... jnrood.htm
Zijn misschien lager dan je zoekt alleen.
DubbelFun schreef:@manzano: die laarsjes zien er uit als Uggs en ik had niet verwacht dat die waterdicht zouden zijn.
@lyn: goede tip, ik zal er eens op googlen.
@marjan: mooi hoofdstel. Laarzen klinken als die van Manzano.
Lynn_Nikita schreef:Ik was nu al dagelijks grond aan het aanstampen maar als het iets waait komt er behoorlijke druk op het doek te staan en bewegen de palen mee. Het gat was dieper dan 3 meter wat hij gemaakt heeft dus tot die diepte is het losse zand nu. Schoren schuiven ook weg ben ik bang.
Ik ben nu aan het denken om een 3e paal in het midden te zetten en daar links en rechts van een dwarsbalkje en ipv doek aan de achterkant wat ik nu heb, daar damwand of hout te plaatsen. Dan is het ineens een achterwand geworden en dus ook steviger. Het dak kan ik helaas niet anders dan doek omdat het verwijderbaar moet zijn als ik ooit met groot verkeer erdoorheen moet
Hilary schreef:Dwarsbalken met 4 meter overspanning kan wel, maar met schoren en een lap joint. Ik weet de Nederlandse term daar niet voor, zal wel iets heel voor de hand liggends zijn
Balko schreef:Is het niet mogelijk het schaduwdoek op een andere plek terug te laten komen?
Citaat:En het doek eraf halen en volgend jaar weer terug hangen. Dan kunnen de palen zich vastzetten. Heb je alleen komende tijd geen schaduw plek daar