Jenny_S schreef:lang leven een grondboor inderdaad haha. je zal het maar met de hand moeten doen. om de bak hebben we het wel met de hand gedaan, maar het grote hek gelukkig niet.
stalgeld laat betalen: is altijd lastig inderdaad
ik moet zeggen dat ik het zeker spannend vind dat de paarden naar huis komen. Het is voor mij helemaal nieuw en weet dus niet wat ik kan verwachten. hoe was het voor jullie (als je het niet al vanaf jongs af aan thuis hebt gehad)?
Ik vond het vooral een opluchting en heerlijk.
Had daarvoor de paarden tien jaar al in eigen beheer, maar op een huurwei tien minuten fietsen van huis.
Nu is er veel meer controle (kijk 's ochtends als eerste uit het raam vanuit de slaapkamer en 's avonds als laatste een blik op hen
) en alles is zo véél makkelijker. Even in pyjama op sloffen een laatste check. Snel even water geven, ipv met een ton water achterop de fiets als het vroor. Enz enz. Het geeft mij veel meer rust en hou meer tijd over om leuke dingen te doen met hen.
Vooral met mijn oudje, die er anders qua aandacht een beetje bij in schoot, hij staat nu gezellig los rond het huis als we in de tuin bezig zijn of aan het BBQ'en ofzo, het is net een grote schoothond geworden