Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er helemaal zin in het plekje in te richten voor de paarden
ohjajoh6 schreef:Wederom dank Fabster! Wist ik niet dat sommige dekens groter gaan dan 215. Het gaat niet zo zeer om het te krap zijn aan de voorkant, denk ik, maar het feit dat paard 2.55 lang is van kop tot kont en dat alle dekens bij haar over der afhangende tuigerskont gaan hangen en dan gaan die dunne vliegendekens dus idd. snel kapot aan de voorkant.
Heerlijk gevoel moet dat zijn.
.

Geweldige kleur ook!

Ik was vrij dus ik dacht ik ga naar het bos vlak achter waar de paarden staan, maar waar ik nog nooit was geweest. Dus zo gezegd, zo gedaan. Eeeh, bos was iets groter dan het op de kaart leek
Op den duur wist ik het echt niet meer. Maar ik was vrij, nog lang niet donker en Kyra is wel wat km gewend. Dus nou ja, gewoon doorrijden toch, mooiste paadjes uitkiezen 
Weer wat geleerd zeg maar. Ik kijk om me heen waar ik ben. Sta ik bij bokker koudbloedkim voor de deur, tadaa. Die kennen sommigen van jullie waarschijnlijk wel van de Beertje-topics (en Beer is weer een zoon van een van mijn oppasShire's). Tineke en Maarten kwamen net uit huis, met camera, om naar hun paarden te gaan. En dan ben je dus ineens even model 

En ze gaat me ook nog eens eens in de maand lesgeven, me is happy
en dan kijken hoe je er over denkt. Ik zie in de winter: overdekte ruimte om te tutten, hoefsmid, misschien zelfs longeren/rijden als 'k kijk naar de maat van de schuur? Of een mega overdekte, dus moddervrije 'loopstal' voor de wintermaanden.
(oh en denk ook aan opslag hooi, gaat ook prima in zo'n schuur)