Willow is ook een beetje te groot stiekem Maar ik vond 'm zo leuk en ik moest 'm hebben, ken je dat?
Basje's papa is Gloriet Psyche, de mama is Hint's Bandit (v. Hint's Impression).
Leuk kapsel! Ben benieuwd hoe het gaat worden!
Martje80
Geplaatst: 22-12-15 20:44
Willow is gaaf zeg!! Basje ook trouwens, doe is schattig haha
En dan de Belg er bij, aparte combi met elkaar maar wel tof. Welkom!
Laatst bijgewerkt door Martje80 op 22-12-15 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt
DubbelFun
Geplaatst: 22-12-15 20:45
Mams zou ik wel willen hebben Haartjes blijft altijd een verrassing. Vorige keer had ik het teveel verdund, dus toen zag je het nauwelijks. En puur is me iets te gortig http://www.attitudeholland.nl/haar/body ... -haarverf/ Ik begon met de Pastel Pink maar die deed helemaal niets.
kvulden
Geplaatst: 22-12-15 20:47
Een leuk koppeltje bij elkaar. Blauwe ogen ben ik ook niet zo van. Heb ik ook echt bij gekeken bij mijn Tinker. Geen blauwe ogen haha. Ik weet niet waarom, maar ik vind het een beetje eng.
Het eerste wat ik vroeg toen ik mijn bonte op het oog had... heeft ze blauwe ogen ??
Anoniem
Geplaatst: 22-12-15 20:52
Allemachtig! Van willow, krijgen hier alle 3 de merries ( dus paard, pony- want die versiert ook alleen maar groter dan groot en ik zei de gek) gelijk weer zin erin! Gave bok hoor, kwijl, kwijl!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-12-15 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Martje80
Geplaatst: 22-12-15 20:53
Dd doe je ff een foto?
beatje
Geplaatst: 22-12-15 20:55
O memuska ,wat is Willow mooi .Bas vind ik ook wel heel leuk hoor.Maar Willow is prachtig.
Mag ik me ook melden? Heb haar helaas nog niet aan huis staan. Hopelijk gebeurd dat in de komende 2 jaar. Wel huur ik een stuk grond met 4 stallen waar ik alles zelf doe en regel Ik heb 2 weken op een pensionstal gestaan, dat beviel zo slecht: Nóóit weer!
DubbelFun
Geplaatst: 22-12-15 21:17
karev schreef:
Dd doe je ff een foto?
Nope, mijn hoofd komt niet op internet Maar het moet nog even drogen, nat lijkt het waarschijnlijk donkerder als wanneer het droog is.
Gaaf koppel memuska! Ik ben ook niet zo van de blauwe ogen, maar moet eerlijk bekennen dat ik Basje wel heel gaaf vind, mét blauwe ogen.
Welkom wendely.
DD ik zie ook iets oranje-achtigs, maar ik vraag me sowieso af waarom iemand in hemelsnaam zijn haar roze zou willen verven . Ben benieuwd naar de daglicht foto's.
Tinky12
Geplaatst: 23-12-15 07:42
Welkom nieuwe Ik houd wel van blauwe ogen
Hier de jongens best tevreden met hun boxspring,gister lagen er 2 languit op te snurken
Lekker gezicht is dat toch Tinky, heerlijk slapende paarden. Vanmorgen was ik waarschijnlijk te vroeg voor de "paarden", die lagen beide nog heerlijk in het stro. Pony stond al te knorren om 5:00 uur.
Lolly knippert zo schattig met zijn ogen als ik het licht aan doe
Tinky12
Geplaatst: 23-12-15 07:48
Ja heerlijk om te zien...vooral ook omdat het niet om 5 minuten gaat,ze liggen rustig een uur uitgesmeerd in diepe slaap.Ze zijn hier eigenlijk altijd allemaal wakker als ik die kant op ga.Laatste tukje is z'n beetje tot een uur of 6.
Enige slaperige (en geïrriteerde) blik krijg ik van de mussen die het veels te vroeg vinden