Wel stoer trouwens die opening , ben benieuwd wat daar voor muziekje onder staat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@Arno: heel leuk gedaan. Hoelang zijn je weidepalen eigenlijk, want mij leken ze wat kort en of je schuiltent het houdt...één flinke windvlaag en de boel is volgens mij kapot gewaaid.
Ik moest wel even lachen om het stroomapparaat-ongeval
DubbelDun schreef:Vergis je niet in de sterkte van de bekisting; er komt nl behoorlijk veel druk op de wanden te staan (bij niet ingraven helemaal.
Verder is beton erg gevoelig voor 'laagvorming'. Niet zelden blijft dat een zwaktepunt en zal daar gaan scheuren zeker als er een te lange tijd tussen de aanhechting zit.
Verkijk je ook niet op de kosten van een bekisting (is ook eenmalig dus 'weggegooid' geld.
Mijn mestput kostte me 1200 euro (betondelen, gebracht en geplaatst). In een paar uur stond ie en geen omkijken meer naar gehad in de jaren dat ie nu staat.
cindybijl schreef:arno: leuk gedaan!!
wat ik mij afvraag is, blijven de paarden van de verpakte balen af? hier heb ik een platicvretend monster staan die denkt dat de balen nóg veel lekkerder zijn dan het onbeperkte voer wat ik geef en trekt dus het plastic stuk..
en hoeveel cm heb jij de palen in de grond?