Ik zie alleen maar 0 mm regen staan op knmi.nl en dat is
voor ons. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier gisteravond ook een klein buitje gehad

Zij gaan ook vaker naar de tandarts dan ikzelf de afgelopen jaren
Waar ik overigens wel verandering in probeer te brengen
"Een béétje last?!?!"
Was het dus een gat.. niet eens meer een gaatje.. normaal vraagt ie of ik een verdoving wil om een gaatje uit te boren, waarop ik altijd 'nee' zeg, want de verdoving is vervelender dan die 3x dat ie ff kort een zenuw raakt
Maar nu vroeg ie 't niet eens en zette gelijk 3 spuiten in m'n tandvlees, begint te boren... mocht ff voelen tussendoor... Halve kies weg!!!
Hij was erg verbaasd dat ik überhaupt nog rechtop liep
en bijna beledigd dat ik 4 jaar
niet geweest was en dit het resultaat was.... dus, de volgende half-jaarlijkse afspraak maar gelijk gepland
Ze zeiden eerst ook: echt alleen tijd om ff te kijken, maar hij vond zelf dat direct behandelen een beter plan was geloof ik
Nu zit ik ook al jaaaaren bij deze tandarts en ben ik ervoor terug naar Spijkenisse gereden vanuit Zundert
Maar heb stiekem een beetje tandarts-angst, en deze man is altijd heel goed en lief voor me geweest, dus wil ook geen andere

xXutopiaXx schreef:Wat is het weer zalig weerHier gisteravond ook een klein buitje gehad
![]()
Met al het zonnige/droge weer de komende dagen, wat zouden jullie doen? Wachten met (kunst)mest en/of zeeschelpenkalk, of gewoon uitstrooien en wachten tot 't ooit weer gaat regenen?
Dat beter voor jezelf zorgen klinkt wel bekend jaZij gaan ook vaker naar de tandarts dan ikzelf de afgelopen jaren
Waar ik overigens wel verandering in probeer te brengen
![]()
xXutopiaXx schreef:Hahahaha te grappig dat we het toch allemaal hetzelfde aanpakken

) joker les, daarna komt iemand mee kijken voor trailer laden. 
maar bijgelezen en mee aan het genieten van alle foto’s! Nog mooi weer vandaag hier! Ben echt zo lekker m’n draai aan het vinden met de paardjes thuis

En natuurlijk kwamen we gelijk de dikste trekker/aanhanger combinatie tegen die je je voor kan stellen
Heeeeeeel schrikkerig, maar zo braaf! Blijft gelukkig graag bij je
Gelukkig ruimte genoeg om hem in de berm of op een oprit te parkeren op zo’n moment. Super veel oefenen. Knappe poownie!! 

“hey dr zit wat aan m’n kont “