Daarnaast is het koude water hier echt een heel stuk kouder dan in Nederland uit de kraan komt.

Ik ga inderdaad eens kijken naar zo'n ding om warm water te krijgen! Voor 200+100 verzendkosten, is prima te overwegen en eens uit te proberen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Ik ga ze ook gewoon echt niet met koud water wassen. Ze vinden het duidelijk niet prettig nu, benen en staart is prima, maar ook niet fijn voor de spieren.
Daarnaast is het koude water hier echt een heel stuk kouder dan in Nederland uit de kraan komt.![]()
Ik ga inderdaad eens kijken naar zo'n ding om warm water te krijgen! Voor 200+100 verzendkosten, is prima te overwegen en eens uit te proberen!
Gwenvd schreef:Hoi toiletterende bokkers, op FB zie ik steeds advertenties van Galopping Goop voorbij komen, hebben jullie daar ervaring mee?
en nog tips over oortjes knippen bij een paard die het eng vind als je aan zijn oren komt? Hij heeft van die vieze vette plukken eruit hangen, geen gezicht... maar 1 keer aan zijn oren plukken betekend 2 weken lastig met hoofdstel indoen.
Mandarijn schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar die Galopping Goop!
Peelie schreef:Het ziet er iig goed uit.
Ik vind het wel "jammer" dat je daarna alsnog met shampoo moet wassen.
__denise schreef:Klinkt interessant. Ik krijg alleen mijn twijfels bij het lezen van de kleine lettertjes op de site?
In principe zou de De-Greaser op zich zelf dus genoeg zijn?
Rena100 schreef:Quir schreef:Ik ga ze ook gewoon echt niet met koud water wassen. Ze vinden het duidelijk niet prettig nu, benen en staart is prima, maar ook niet fijn voor de spieren.
Daarnaast is het koude water hier echt een heel stuk kouder dan in Nederland uit de kraan komt.![]()
Bij mij kost ie toch echt maar 21 euro ? Of zijn dat zweedse kronen waar jij het voor ziet?
guppekop schreef:Gwenvd schreef:Hoi toiletterende bokkers, op FB zie ik steeds advertenties van Galopping Goop voorbij komen, hebben jullie daar ervaring mee?
en nog tips over oortjes knippen bij een paard die het eng vind als je aan zijn oren komt? Hij heeft van die vieze vette plukken eruit hangen, geen gezicht... maar 1 keer aan zijn oren plukken betekend 2 weken lastig met hoofdstel indoen.Mandarijn schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar die Galopping Goop!Peelie schreef:Het ziet er iig goed uit.
Hoihoi
Sorry dat ik zomaar jullie topic kom binnenvallen, ik had de zoekfunctie gebruikt
Wij verkopen de GallopingGoop (ik met 3 anderen samen)
Vragen wil ik ook graag beantwoorden!
Onze Meaghan is echt altijd heel vies, dit is mijn eigen merrie:
[ Afbeelding ]
Ik heb hiervoor alleen de De-Greaser gebruikt (dus nog geen shampoo etc).
De-Greaser op de droge vacht insmeren
10 minuten laten zitten
Klein beetje water toevoegen
Mengsel De-Greaser met water in masseren
Weer 10 minuten laten zitten
En uitspoelen
En precies dat heb ik gedaan met deze foto.
Heleennn schreef:guppekop schreef:Hoi toiletterende bokkers, op FB zie ik steeds advertenties van Galopping Goop voorbij komen, hebben jullie daar ervaring mee?
en nog tips over oortjes knippen bij een paard die het eng vind als je aan zijn oren komt? Hij heeft van die vieze vette plukken eruit hangen, geen gezicht... maar 1 keer aan zijn oren plukken betekend 2 weken lastig met hoofdstel indoen.Mandarijn schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar die Galopping Goop!Peelie schreef:Het ziet er iig goed uit.
Hoihoi
Sorry dat ik zomaar jullie topic kom binnenvallen, ik had de zoekfunctie gebruikt
Wij verkopen de GallopingGoop (ik met 3 anderen samen)
Vragen wil ik ook graag beantwoorden!
Onze Meaghan is echt altijd heel vies, dit is mijn eigen merrie:
[ Afbeelding ]
Ik heb hiervoor alleen de De-Greaser gebruikt (dus nog geen shampoo etc).
De-Greaser op de droge vacht insmeren
10 minuten laten zitten
Klein beetje water toevoegen
Mengsel De-Greaser met water in masseren
Weer 10 minuten laten zitten
En uitspoelen
En precies dat heb ik gedaan met deze foto.
Peelie schreef:Hoeveel heb je nodig? Want er staat bij de creme bij "royaal aanbrengen". Maar wat is royaal. En hoe vaak kan ik dan wassen met bij 500gr.
Dit is mijn ruin met zn lange manen.
[ [url=m/PBbmmW.jpg]Afbeelding[/url] ]
guppekop schreef:Royaal en hoe vaak wassen met 500 gram is echt per paard verschillend.
Lastig te zeggen aangezien het per paard verschilt hoe vies ze zijn en wat het haarstructuur is.
Waar wij normaal 1,5 fles groene zeep gebruiken voor 4 sokken en 1 staart (bij onze meest vieze merrie met dik en stug haar), hebben we nu de helft van de 500gram nodig.
bellehorses schreef:SCC wat superschattig! Heb je ze in tweespan voor de kar? Dan zou dit wil super leuk staan
Peelie schreef:guppekop schreef:Royaal en hoe vaak wassen met 500 gram is echt per paard verschillend.
Lastig te zeggen aangezien het per paard verschilt hoe vies ze zijn en wat het haarstructuur is.
Waar wij normaal 1,5 fles groene zeep gebruiken voor 4 sokken en 1 staart (bij onze meest vieze merrie met dik en stug haar), hebben we nu de helft van de 500gram nodig.
Anderhalve fles
Ik kan net een flesje shampoo van de lidle rustig 3 a 4x de manen, voorpluk en staart wassen