Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sure_lee schreef:Oh ja, hier binnenkort de dazenval ook maar weer op zetten. Wel de echte dazenlijm toch? Heb ook een hoop zielige plaatjes voorbij zien komen van vogels die vast geplakt zaten aan emmers die vol gesmeerd waren met muizenlijm oid.
!
ohjajoh6 schreef:Is dat ook bij de echte dazenlijm Shirley ?
Je bent natuurlijk wel een beetje Leo in je hoofd als je op zoiets muizenlijm of andere veel te sterke lijm gaat gebruiken,...
ohjajoh6 schreef:Even een vraagje aan jullie?
Ik wil zelf zwarte emmers gaan insmeren met die dazenlijm, maar kan die lijm zo snel niet vinden, heeft iemand een link voor mij, hoe dat heet en waar ik dat kan kopen?
Ze hebben mais op het land achter ons, dus ik voel de bui met die 2 zwarten van mij al hangen straks in het dazenseizoen...
ohjajoh6 schreef:Even een vraagje aan jullie?
Ik wil zelf zwarte emmers gaan insmeren met die dazenlijm, maar kan die lijm zo snel niet vinden, heeft iemand een link voor mij, hoe dat heet en waar ik dat kan kopen?
Ze hebben mais op het land achter ons, dus ik voel de bui met die 2 zwarten van mij al hangen straks in het dazenseizoen...
ohjajoh6 schreef:Hahaha, ja dat is echt zo vervelend eraan. Want hun oude eczeemdeken van al jaren oud (die heb ik geloof ik al 8 jaar ofzo) zijn nog helemaal goed, maar daar kan ik die arme zwarte van mij toch niet in gaan zetten met 30 graden...
ohjajoh6 schreef:Ik heb nu zebradekens voor ze, lekker licht materiaal, maar die scheuren dus kapot aan de voorkant bij de sluitingen, doen ze eigenlijk allemaal, paard is gewoon te groot om netjes in een deken te passen...
Gefeliciteerd Solleke!