Stro-korrels?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:22

diana1 schreef:
Hier voor 60 zakken van 14 kg. chopped € 252 betaald.

Dus chopped Zeolite € 0,30 p/kg
Ecobodem € 0,33 p/kg
Strovan € 0,33 p/kg

Prijzen liggen dus dicht bij elkaar.

Ik moet mezelf quoten :o :o :o ;( ;( ;(

chopped 30 cent p/kg
eco 30 cent p/kg
strovan 33 cent p/kg

russel....zo mee eens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:24

Ja :D

diana1

Re: Stro-korrels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:28

Oké dan....heb trouwens nog even op de site van Ecobodem gekeken. Daar staat nog steeds de oude vertrouwde € 5,83 incl. BTW en verz.kosten vermeld.

granu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 07:03

in de prijs van de diverse producten die besproken worden, zitten ook de verpakkingskosten.
een bedrukte zak heeft een andere prijs dan een onbedrukte zak.
een papier zak heeft een andere prijs dan een kunststofzak.
een papier zak is eenvoudig weg te werken via de gesplitste ophaling

deze elementen dienen tevens beschouwd te worden als men prijzen vergelijkt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 07:09

Stro-korrels zijn echt heel fijn! vooral als je een paard hebt(of meerdere) die al het stro uit de stal opeet(opeten). Stro korrels eten ze niet op.Voor meer informatie:
http://www.strokorrels.nl
of bij bokker:
imker

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 07:45

kiwiwitje schreef:
Stro-korrels zijn echt heel fijn! vooral als je een paard hebt(of meerdere) die al het stro uit de stal opeet(opeten). Stro korrels eten ze niet op.Voor meer informatie:
http://www.strokorrels.nl
of bij bokker:
imker

Zo zo, ingehuurd om reclame te maken?
Ik ken betere adressen die meer en betere info geven.... strovan doet erg geheimzinnig over prijzen en productieproces + samenstelling; en ze zijn de duurste van allemaal, maar zeker niet de beste.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:35

[; en ze zijn de duurste van allemaal, maar zeker niet de beste.[/quote]

Nou, zoals je even hierboven al hebt kunnen zien, valt dat dus wel heel erg mee.
En nee, ik ben niet ingehuurd. Vind de service erg goed, en de papieren zakken zijn ook erg fijn ivm afval in de kliko

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:42

Tine10 = kiwiwitje ???

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:46

:oo

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:02

Zou het niet prettig zijn als we niet beginnen met verdachtmakingen? Iedereen is vrij om te kiezen wat hij/zij wil en zo heeft een ieder van ons goede of slechte ervaringen met deze of gene strokorrel. Ik ben erg tevreden over Strovan en met name over de snelle én plezierige service die geleverd wordt. Het kan mij niet schelen dat het mogelijk een paar centen duurder is - tevreden zijn is mij dat wel waard en nog belangrijker vind ik het dat mijn paarden de Strovankorrel kennelijk ook prettig vinden.

Ter illustratie: ik heb vannacht vanwege het slechte weer mijn paarden op stal gehouden waar nog het laatste restje 'crushed' in ligt - zoals eerder beschreven vind ik dat ontzettend stoffig. Vanmorgen kwam een van mijn dames met een vette snotneus en waterige oogjes uit stal. Ik had beter moeten weten. Vandaag gaat de nieuwe Strovan-bodem erin.

Madam X: over reclame gesproken - heb ik niet met regelmaat het Dieren Health Plan ( nu gewijzigd in Diensten, Handel en Productie) voorbij zien komen? En waren de door hen geleverde korrels niet aanzienlijk duurder dan alle korrels die hier besproken zijn?
Waarom dan zulke flauwe opmerkingen?

En nee dames, ik ben geen schaduwaccount!

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:09

hihihi,amen. _/-\o_

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:37

Jannepauli schreef:
Zou het niet prettig zijn als we niet beginnen met verdachtmakingen? Iedereen is vrij om te kiezen wat hij/zij wil en zo heeft een ieder van ons goede of slechte ervaringen met deze of gene strokorrel. Ik ben erg tevreden over Strovan en met name over de snelle én plezierige service die geleverd wordt. Het kan mij niet schelen dat het mogelijk een paar centen duurder is - tevreden zijn is mij dat wel waard en nog belangrijker vind ik het dat mijn paarden de Strovankorrel kennelijk ook prettig vinden.

Ter illustratie: ik heb vannacht vanwege het slechte weer mijn paarden op stal gehouden waar nog het laatste restje 'crushed' in ligt - zoals eerder beschreven vind ik dat ontzettend stoffig. Vanmorgen kwam een van mijn dames met een vette snotneus en waterige oogjes uit stal. Ik had beter moeten weten. Vandaag gaat de nieuwe Strovan-bodem erin.

Madam X: over reclame gesproken - heb ik niet met regelmaat het Dieren Health Plan ( nu gewijzigd in Diensten, Handel en Productie) voorbij zien komen? En waren de door hen geleverde korrels niet aanzienlijk duurder dan alle korrels die hier besproken zijn?

Klopt, maar die zijn juist de goedkoopste (0,26/kg)+ betere uitleg en service; maar zoals je zegt ieder is daar vrij in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:19

Als ervice extra moet kosten, ik had mijn korrels na 1 dag bestellen, werd door de chauffeur opgebeld en ze werden precies daar gezet waar ik gevraagd had, na 10 dagen kreeg ik de rekening thuis. Dus ik weet eigenlijk niet wat ik met service moet bedenken.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:30

Russel, via welke leverancier had jij je Ecobodem? Mag ook via PB.
Als Dolsma nl. niet meer deze heeft moet ik na deze pallet ook over op wat anders.

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 15:43

madamX schreef:
Jannepauli schreef:

Klopt, maar die zijn juist de goedkoopste (0,26/kg)+ betere uitleg en service; maar zoals je zegt ieder is daar vrij in.

in de info op blz 1 staat 36 ct per kilo!
en op de site van dhp is niks aan info te vinden?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:02

Blz 1 is een jaar oud, daar mag je dus niets meer aan ontlenen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:08

nee ik ben niet ingehuurd om reclame te maken.
ik ken het product en de eigenaar.
daar komt bij dat ik het een goed product vind en dat graag met andere wil delen.

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:33

zou het niet leuk zijn deze dan even aan te passen?

dus even copieren naar vandaag en alle prijzen ed aanpassen naar wat we nu weten?

romeorowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 17:14

Ik heb vandaag ook een pallet strovan strokorrels geleverd gekregen.
Zoals al eerder genoemd is: super service, de korrels werden gelijk in de schone stallen gegooid zodat ik maar weinig zakken overheb om op te slaan, totaal geen stof.
Vorig jaar heb ik een keer een paar zakken van Dolsma gehad, wat voor merk is mij niet bekend, maar dat was toen heel erg stoffig.

Dus als het weer omslaat dan kunnen mijn paardjes weer naar binnen.

strovan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:24

Voor de goede orde, Strovan huurt niemand in om op dit medium ,
en zal het verder bij deze éénmalige reactie houden

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 08:16

Madam X.. als alle strokorrelfabrikanten te maken hebben met stijgende stroprijzen, hoe kan DHP dan opeens zoveel goedkoper worden? Wordt er iets toegevoegd waardoor de korrel goedkoper is? *D

strovan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 08:35

Voor de goede orde, Strovan huurt niemand in op dit medium ,
en zal het verder bij deze éénmalige reactie houden

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 08:53

Dat is dan toch al 2 keer gereageerd!!!! :D

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 08:54

Jij bent uitgeslapen op de vroege ochtend :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 09:28

Nee, ik ben niet kiewietje. Maar wel erg tevreden over de service van Strovan. Ik vind het erg jammer dat steeds weer (dezelfde) mensen in dit topic agressief reageren. Een paar weken geleden heb ik het hele topic doorgeworsteld, omdat ik voor mijn paarden naar een nieuwe bodembedekker op zoek was. Toen viel me ook al op dat sommige mensen heel vervelend doen. Erg jammer. Laat elkaar gewoon in zijn/haar waarde. De een heeft voorkeur voor Strovan, de ander voor iets anders. Dat zal toch altijd wel zo blijven. Vraag 10 mensen om een mening en je krijgt 10 antwoorden.