Jannepauli schreef:Zou het niet prettig zijn als we niet beginnen met verdachtmakingen? Iedereen is vrij om te kiezen wat hij/zij wil en zo heeft een ieder van ons goede of slechte ervaringen met deze of gene strokorrel. Ik ben erg tevreden over Strovan en met name over de snelle én plezierige service die geleverd wordt. Het kan mij niet schelen dat het mogelijk een paar centen duurder is - tevreden zijn is mij dat wel waard en nog belangrijker vind ik het dat mijn paarden de Strovankorrel kennelijk ook prettig vinden.
Ter illustratie: ik heb vannacht vanwege het slechte weer mijn paarden op stal gehouden waar nog het laatste restje 'crushed' in ligt - zoals eerder beschreven vind ik dat ontzettend stoffig. Vanmorgen kwam een van mijn dames met een vette snotneus en waterige oogjes uit stal. Ik had beter moeten weten. Vandaag gaat de nieuwe Strovan-bodem erin.
Madam X: over reclame gesproken - heb ik niet met regelmaat het Dieren Health Plan ( nu gewijzigd in Diensten, Handel en Productie) voorbij zien komen? En waren de door hen geleverde korrels niet aanzienlijk duurder dan alle korrels die hier besproken zijn?
Waarom dan zulke flauwe opmerkingen?
En nee dames, ik ben geen schaduwaccount!
Klopt, maar die zijn juist de goedkoopste (0,26/kg)+ betere uitleg en service; maar zoals je zegt ieder is daar vrij in.